تبیان، دستیار زندگی
پخش «سایه تنهایی» به بعد موكول شده تا جذابیت خود را از دست ندهد این سریال به هیچ وجه شبیه سریال خارجی «پرستاران» نیست "«سایه تنهایی» در باكس سریال‌های شبكه اول سیما برای پخش در بعد از ماه مبارك رمضان قرار گرفت. " محسن شایانفر ـ تهیه‌كننده ، دربا
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«سایه تنهایی» ، پرستاران ایرانی

«سایه تنهایی» ، پرستاران ایرانی

پخش «سایه تنهایی» به بعد موكول شده تا جذابیت خود را از دست ندهد

این سریال به هیچ وجه شبیه سریال خارجی «پرستاران» نیست

"«سایه تنهایی» در باكس سریال‌های شبكه اول سیما برای پخش در بعد از ماه مبارك رمضان قرار گرفت. "

محسن شایانفر ـ تهیه‌كننده ، درباره‌ی دلایل به طول انجامیدن مراحل تولید و پخش سریال «سایه تنهایی» خاطرنشان كرد: سریال «سایه تنهایی» با توجه به مضمون پزشكی و همچنین حجم بالای قصه‌ها و شخصیت‌هایی كه داشت، تولید دشواری را پشت سر گذاشت. این سریال با حمایت‌های مدیر گروه اجتماعی شبكه اول و مسوولان این شبكه خصوصا آقای برازش، 5-6 ماه است كه به شبكه تحویل داده شده و آماده پخش است.

وی درباره طولانی‌شدن زمان پخش سریال «سایه تنهایی» اظهار كرد: در زمانی كه «سایه تنهایی» آماده پخش شد، مسوولان تلویزیون تشخیص دادند كه به دلیل حجم بالای پروژه‌های پزشكی در تلویزیون از جمله «روزگار قریب»، «حلقه سبز»، «اغماء» و «پرستاران» پخش «سایه تنهایی» به بعد موكول شود تا این سریال جذابیت خود را از دست ندهد.

سریال «سایه تنهایی» با توجه به مضمون پزشكی و همچنین حجم بالای قصه‌ها و شخصیت‌هایی كه داشت، تولید دشواری را پشت سر گذاشت. این سریال با حمایت‌های مدیر گروه اجتماعی شبكه اول و مسوولان این شبكه خصوصا آقای برازش، 5-6 ماه است كه به شبكه تحویل داده شده و آماده پخش است.

شایانفر با قطعی‌خواندن زمان پخش سریال «سایه تنهایی» پس از ماه مبارك رمضان، در این‌باره گفت: تصمیم مدیران تلویزیون بر این است كه شاید «سایه تنهایی» هفته‌ای یك‌بار پخش شود. تا مردم بتوانند روی قصه‌ها تمركز بیشتری داشته باشند.

تهیه‌كننده‌ی «سایه تنهایی» با تأكید بر وجه آموزشی این سریال، خاطرنشان كرد: «سایه تنهایی» علاوه بر وجه سرگرمی بر وجه آموزشی نیز توجه بسیار دارد و همه به نوعی هشداردهنده است.این سریال به آحاد مردم جامعه كه بیماری‌اش را تجربه كرده‌اند می‌تواند تجاربی را منتقل كند.

محسن شایانفر همچنین بر این نكته تأكید داشت كه سریال «سایه تنهایی» به هیچ وجه شبیه سریال خارجی «پرستاران» نیست.

وی در این‌باره گفت: پرداخت و خط و ربط قصه‌ها با سریال «پرستاران» بسیار متفاوت خواهد بود. ضمن این‌كه «سایه تنهایی» سریالی كاملا ایرانی است و حتی زمانی تصمیم بر این گرفته شد كه سه‌شنبه‌ها به جای «پرستاران» پخش شود كه چندان تمایل نداشتیم، چراكه «سایه تنهایی» كاملا متفاوت با این مجموعه خارجی است.

این تهیه‌كننده سینما و تلویزیون ادامه داد: در «سایه تنهایی» مدینه فاضله‌ای كه دوست داریم در جامعه شكل گیرد را تصویر كرده‌ایم. این سریال به نوعی برای الگوسازی تلاش می‌كند و این‌كه باید رابطه‌ای بین پزشك و بیمار شكل گیرد. البته درحال حاضر نیز بعضا این اتفاق رخ می‌دهد.

منبع : ایسنا