تبیان، دستیار زندگی
در راستای توسعه همکاری تبیان با نهادها و مؤسسات فعال در عرصه فرهنگی و در آستانه ماه مبارک رمضان، طی دعوت به عمل آمده از مسئولین محترم "رادیو معارف"، روز...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استقبال مدیران رادیو معارف از همکاری با مؤسسه تبیان

استقبال مدیران رادیو معارف از همکاری با مؤسسه تبیان

مدیر گروه قرآن و حدیث و مدیر روابط عمومی رادیو معارف با مسئولین تبیان قم دیدار و گفتگو نمودند.

در راستای توسعه همکاری تبیان با نهادها و مؤسسات فعال در عرصه فرهنگی و در آستانه ماه مبارک رمضان، طی دعوت به عمل آمده از مسئولین محترم "رادیو معارف"، روز سه شنبه مورخ پنجم شهریور 87، جلسه ای میان مدیریت و مسئولین تبیان دفتر قم، با آقای محمد حسین معینیان، مدیر گروه قرآن و حدیث رادیو معارف و حجت الاسلام طالبی نیا، مدیر روابط عمومی این رادیو در محل تبیان دفتر قم برگزار گردید.

استقبال مدیران رادیو معارف از همکاری با مؤسسه تبیان     استقبال مدیران رادیو معارف از همکاری با مؤسسه تبیان

بنا به گزارش فوق، در این جلسه ابتدا سایت و سایر فعالیت های مؤسسه تبیان برای میهمانان معرفی گردید. همچنین نمایندگان رادیو معارف به توضیح اهداف و فعالیت های انجام گرفته در خصوص تولید برنامه های رادیویی در این شبکه پرداختند.

استقبال مدیران رادیو معارف از همکاری با مؤسسه تبیان      استقبال مدیران رادیو معارف از همکاری با مؤسسه تبیان

در ادامه، زمینه های مشترک و مورد علاقه طرفین برای گسترش همکاری ها مورد بررسی قرار گرفت، و طرفین آمادگی خود را برای توسعه فعالیت های فرهنگی مشترک ابراز نمودند.

در پایان جلسه، تصمیم بر آن شد تا پیش زمینه های لازم برای توسعه همکاری های مورد مذاکره توسط طرفین مورد پیگیری قرار گیرد تا آمادگی اجرایی نمودن فعالیت های فرهنگی مشترک هر چه زودتر مهیا گردد.

روابط عمومی دفتر تبیان قم