تبیان، دستیار زندگی
دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فعالیت های سینمایی و سمعی و بصری معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بزودی «نگاه هالیوود به جامعه اسلامی یا جهان اسلام» را در قالب یك كتاب منتشر می كند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتشار «نگاه هاليوود به جهان اسلام»

نگاه هالیوود به جهان اسلام

دفتر مطالعات و برنامه‌ريزي فعاليت هاي سينمايي و سمعي و بصري معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بزودي «نگاه هالیوود به جامعه اسلامی یا جهان اسلام» را در قالب يك كتاب منتشر مي كند.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)،دفتر مطالعات و برنامه‌ريزي فعاليت هاي سينمايي و سمعي و بصري معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حوزه كتاب آثاري از جمله «نگاه هالیوود به جامعه اسلامی یا جهان اسلام» را در دست ترجمه دارد.

ترجمه اين كتاب كه پس از عرضه در اختيار دست‌اندركاران سينماي كشور قرار خواهد گرفت، تا پايان شهريور ماه سال جاري به اتمام خواهد رسید.

چندي پيش نيز كتاب «طرحي براي اكنون، در مسير سينماي ملي» كه طراحي و تاليف آن توسط «محمدرضا جعفري جلوه» معاون امورسينمايي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي انجام گرفته است، منتشر شد.

اين كتاب توسط انتشارات «بنياد سينمايي فارابي» در تيراژ هزار جلد در بازار نشر عرضه شد.

این دفتر در دوره جديد مديريتي خود، پژوهش‌ها و مطالعاتي را به منظور چاپ و انتشار آثار مكتوب در حوزه‌هاي مختلف و متنوع سينماي كشور در دستور كار خود قرار داده است.