تبیان، دستیار زندگی
توسط كمپانی «اسپوت بوی یوتی‌وی» از ابتدای پائیز اتفاق می‌افتد؛ فیلم سینمایی «آواز گنجشك‌ها» ساخته مجید مجیدی از اول مهر ماه در سینماهای هندوستان به‌اكران عمومی در می‌آید. «آواز گنجشك‌ها» از اول مهرماه برای اولین‌بار به شكل كاملا گسترده در ه
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نمایش آواز گنجشك‌ها در 50 سینمای هندوستان

نمایش آواز گنجشك‌ها در 50 سینمای هندوستان

توسط كمپانی «اسپوت بوی یوتی‌وی» از ابتدای پائیز اتفاق می‌افتد؛

فیلم سینمایی «آواز گنجشك‌ها» ساخته مجید مجیدی از اول مهر ماه در سینماهای هندوستان به‌اكران عمومی در می‌آید.

«آواز گنجشك‌ها» از اول مهرماه برای اولین‌بار به شكل كاملا گسترده در هندوستان به نمایش درمی‌آید و 50 سینما در سراسر این كشور میزبان آخرین ساخته مجیدی خواهند بود.

براین اساس، «آواز گنجشك‌ها» توسط كمپانی هندی «اسپوت بوی یوتی‌وی» كه تهیه‌كنندگی فیلم «كشمیر» مجیدی را به عهده دارد، در هند پخش می‌شود.

آواز گنجشك‌ها» توسط كمپانی هندی «اسپوت بوی یوتی‌وی» كه تهیه‌كنندگی فیلم «كشمیر» مجیدی را به عهده دارد، در هند پخش می‌شود.

قرار است برای آغاز اكران این فیلم در هندوستان افتتاحیه باشكوهی برپا شود و برای شركت در آن از بازیگران و كارگردانان شناخته شده سینمای هند نیز دعوت به عمل بیاید.

بنابه گزارش فارس، «آواز گنجشك‌ها» یكی از موفق‌ترین فیلم‌های روز سینمای ایران است كه تاكنون در جشنواره‌های بین‌المللی چون برلین، كارلووی‌واری، آكلند، سن سباستین، سینماسیتی و ونكوور حضور داشته یا قرار است شركت كند.