تبیان، دستیار زندگی
با تاکید علی دایی بر حضور بازیکنان در اردوی تیم ملی تا زمان برگزاری دیدار مقابل عربستان، سازمان لیگ .......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بحران جدید در لیگ برتر فوتبال

تیم ملی و لغو بازیهای لیگ

با تاکید علی دایی بر حضور بازیکنان در اردوی تیم ملی تا زمان برگزاری دیدار مقابل عربستان، سازمان لیگ اعلام کرد دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر بدون بازیکنان ملی پوش برگزار می شود.

عزیز الله محمدی، رئیس سازمان لیگ برتر با بیان این مطلب افزود: به دنبال درخواست و تاکید کمیته تیم های ملی مبنی بر حضور بازیکنان در اردوی تیم ملی تا زمان برگزاری بازی مقابل عربستان، سازمان لیگ برتر خود را موظف می داند برای کمک به تیم ملی مسابقات هفته پنجم را بدون حضور بازیکنان ملی پوش برگزار کند.

وی ادامه داد: بر این اساس به غیر از تیم های سایپا کرج و سپاهان اصفهان که بیش از سه بازیکن در اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان دارند باقی تیم های موظفند در دیدارهای هفته پنجم بدون بازیکنان ملی پوش به میدان بروند.

به دنبال انتشار این خبر تمامی تیم های لیگ برتری نسبت به تصمیمات یک جانبه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر اعتراض کرده و تاکید دارند که بدون بازیکنان ملی پوش خود به میدان نمی روند.

محمدی در ادامه با تاکید بر اینکه بازیهای هفته پنجم به تعویق نخواهد افتاد، افزود: سازمان لیگ برنامه ریزی مشخص دارد. برای اینکه بازیهای طبق برنامه به اتمام برسد نمی توانیم مسابقات را بدون دلیل به تعویق بیاندازیم.

وی درخاتمه تصریح کرد: تاکنون تصمیم بر آن بوده که دیدارهای هفته پنجم مسابقات لیگ برتر بدون بازیکن ملی پوش برگزار شود و گمان نمی کنم تغییری درتصمیم سرمربی تیم ملی به وجود آید.

دیدارهای هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور روز جمعه هفته جاری برگزارخواهد شد. با این وجود باز هم دیدار دو تیم سپاهان و سایپا به تعویق خواهد افتاد و با وجود حضور سایپا و سپاهان (هنوز قطعی نیست ) در لیگ قهرمانان آسیا برگزاری دیدار های معوقه سخت تر نیز خواهد شد.

همچنین گفتنی است مربیان و مدیران مخالفت خود را با حضور بازیکنان در اردوی تیم ملی عنوان کرده اند و حاضر نیستند بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی قرار دهند. به هر حال باید منتظر ماند و دید مشکل لیگ برتر و تیم ملی چگونه حل خواهد شد