تبیان، دستیار زندگی
نت ولف گانك مونیخ با موفقیت انجام شد محرم نویدكیا بازیكن تیم فوتبال سپاهان كه با آسیب دیدگی از ناحیه‌ی رباط صلیبی پا در كلینیك «سنت ولف گانك» مونیخ بستری شده بود، عمل جراحی‌اش با موفقیت به پایان رسید. محمدرضا ساكت مدیر عامل ب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عمل پای محرم نویدكیا در كلینیك سنت ولف گانك مونیخ با موفقیت انجام شد

محرم نویدكیا بازیكن تیم فوتبال سپاهان كه با آسیب دیدگی از ناحیه‌ی رباط صلیبی پا در كلینیك «سنت ولف گانك» مونیخ بستری شده بود، عمل جراحی‌اش با موفقیت به پایان رسید.

محمدرضا ساكت مدیر عامل باشگاه سپاهان اصفهان در تشریح روند بهبودی محرم نویدكیا ، اظهار كرد: محرم نویدكیا، توسط دكتر «آیرش هرن» مورد عمل جراحی قرار گرفت كه در بررسی‌های پس از عمل مشخص شد؛ علاوه بر رباط صلیبی پای نویدكیا، مینیسك خارجی پای وی نیز شدیدا صدمه دیده است، كه بر این اساس هر دو قسمت مورد عمل جراحی قرار گرفت.

وی با بیان این كه دكتر آیرش هرن از وضعیت عمل این بازیكن رضایت كامل دارد، افزود: نویدكیا عمل موفقیت آمیزی را پشت سر گذاشت و طبق آخرین ویزیت دكتر معالجش؛ وی طی ده روز آینده از كلینیك شهر مونیخ مرخص خواهد شد و پس از آن به مدت 4 هفته دوران نقاهت را در ایران پشت سر می‌گذارد.

ساكت تصریح كرد: با پشت سر گذاشتن دوران نقاهت، مجددا وی برای ادامه‌ی عملیات درمان عازم شهر مونیخ می‌شود و با توجه به این كه نوع عمل وی بسته بوده است، مدت چهار ماه و نیم تا زمان بهبود كامل و بازگشت به زمین فوتبال زمان نیاز است.

وی از مثبت بودن انجام مذاكرات میان باشگاه بوخوم و سپاهان خبر داد و گفت: قطعا مسوولان این باشگاه نویدكیا را پذیرفته‌اند و بر این اساس یكی از پزشكان مورد اعتماد بوخوم نیز بر روند عمل جراحی و بهبودی نویدكیا نظارت كامل دارد.

مدیر عامل باشگاه سپاهان تاكید كرد: مسوولان باشگاه بوخوم ارتباط فنی همه جانبه‌ای با ما دارند و مقرر شده است؛ مقارن با بهبودی نویدكیا پس از عمل، قرارداد نهایی با این بازیكن منعقد شود.

وی در ادامه گفت: این در حالی است كه هفته‌ی گذشته نیز فرم ثبت نام بوندس لیگا را مهر و امضا كرده‌ایم و به باشگاه بوخوم فرستادیم. بنابراین نام نویدكیا هم اكنون در لیست ترانسفر بوندس لیگا در سال 2005 ـ 2004 قرار دارد.