تبیان، دستیار زندگی
كاری قلعه نوعی درVIP با آغاز نیمه دوم بازی سپاهان- استقلال، امیرقلعه نوعی به علت محرومیت راهی قسمت جایگاه ویژه شد. استقلالی ها در این جایگاه 10 بلیت داشتند و میزبان فقط به آنها 4 صندلی اختصاص داده بود. البته این تنها مشكل جا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استقلالی ها در رختكن حبس شدند

درگیری و كت كاری قلعه نوعی درVIP

با آغاز نیمه دوم بازی سپاهان- استقلال، امیرقلعه نوعی به علت محرومیت راهی قسمت جایگاه ویژه شد. استقلالی ها در این جایگاه 10 بلیت داشتند و میزبان فقط به آنها 4 صندلی اختصاص داده بود. البته این تنها مشكل جایگاه نبود، مشكل از جایی آغاز شد كه قلعه نوعی و ناصرعباسی سرپرست تیم امیدهای استقلال در این جایگاه مستقر شدند و به علت اینكه جایگاهVIP با داربست فلزی و چادر برزنتی تعبیه شده بود مشكلاتی برای آنها بوجود آمد. ناصرعباسی در این باره به خبرنگار ما گفت:" به محض ورود قلعه نوعی به جایگاه، هواداران اصفهانی علیه او شعار دادند. جایگاه گرم بود و نفرات خیلی فشرده نشسته بودند. زمانی كه بازی رو به اتمام بود مسؤول جایگاه از ما خواست كه جایگاه را ترك كنیم. اصفهانی ها هم كه مدام تندتر شعار می دادند. قلعه نوعی از مسؤول جایگاه خواست كه به جای گیر دادن به ما چند استقلالی، به سپاهانی ها بگو توهین نكنند."

از قرار معلوم بگو و مگوی قلعه نوعی و مسؤول جایگاه ویژه باعث می شود كه كار به درگیری اطرافیان و خود قلعه نوعی با اصفهانی های حاضر در جایگاه بكشد، بطوری كه شیشه های میز جایگاه شكسته و كار به دخالت ساكت مدیر سپاهان كشیده می شود. یكی از حاضران در جایگاه ویژه می گوید:" هواداران وقتی درگیری شخصیت ها را در جایگاه ویژه دیدند با یكدیگر دست به یقه شدند، به طوری كه چند هوادار زخمی شده و بعضی از آنها هم با بینی خونی و پای زخمی از جایگاه رفتند. بعد از همین درگیریها نفرات استقلال تا یك ساعت بعد از بازی در رختكن بودند و اجازه بیرون آمدن نداشتند.

دستور تاكتیكی مربی استقلال از جایگاه ویژه

امیر قلعه نوعی از جایگاه ویژه ورزشگاه نقش جهان هم دیپورت شد. او كه پس از اخراج در بازی تیمش مقابل سپاهان توسط مسؤولان زمین به جایگاه ویژه برده شد، در حركتی نادر و جالب از همان جا به بازیكنانش دستور تاكتیكی می داد، در لحظه یی از بازی صدای مربی عصبانی استقلال آنقدر بالا گرفت كه باعث ناراحتی عوامل فنی تلویزیونی شد. همین كافی بود تا بین یكی از عوامل و قلعه نوعی درگیری لفظی بوجود آید، طوری كه مسؤولان بازی مجبور شدند قلعه نوعی را از جایگاه ویژه هم به بیرون منتقل كنند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان: به قلعه نوعی تعرضی نشد

دو تیم استقلال و سپاهان درجریان بازی رقابتی نزدیك، تنگاتنگ و حساس داشتند و تمام جریانات داخل میدان با نظرداورصورت گرفت.

محمدرضا ساكت مدیرعامل باشگاه سپاهان درخصوص درگیریهای پیش آمده درجایگاه ورزشگاه نقش جهان گفت: علی الظاهرفرد غیرمسوولی درجایگاه حضورداشته وبا آقای قلعه نوعی برخوردهایی لفظی پیش آمده كه ایشان عنوان كردند، فرد مورد نظرمعاون بنده هستند، درصورتیكه آقای تابش معاون باشگاه سپاهان فرد شناخته شده ای هستند ودرجایگاه نیز حضورداشتند.

وی ادامه داد: با حضورنیروی انتظامی درجایگاه آقای قلعه نویی درمعیت من ازطریق آسانسورورزشگاه راهی رختكن شدند و هیچگونه تعرضی نیزبه ایشان نشد. ایشان ازعزیزان ما هستند كه بدون هیچگونه مشكلی به رختكن رفتند. ضمن اینكه من ازبروزچنین اتفاقی ابرازتاسف می كنم، اما به شما اطمینان می دهم به آقای قلعه نوعی تعرضی نشد.

ساكت خاطرنشان كرد: طبیعتا این بازی ازحساسیت بالایی برخوردار بود وبازی مرگ وزندگی به شما می رفت كه الحمدالله در جریان بازی مشكل خاصی نبود وبازی درسلامت برگزارشد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با گلایه ازمسوولان سازمان تربیت بدنی اظهارداشت: تمام این مشكلات بخاطرنواقصی است كه در ورزشگاه نقش جهان وجود دارد واینكه بخاطرعدم تخصیص بودجه لازم این ورزشگاه نیمه تمام مانده ومن نمی دانم اگراین ورزشگاه نبود جمعیت 35 هزارنفری دركجا می توانستند این مسابقه را تماشا نمایند. بهرحال سازمان تربیت بدنی باید فكری اساسی برای این ورزشگاه بنماید تا بتوان دركمال آرامش دیدارهای حساس را برگزاركرد.