تبیان، دستیار زندگی
پایگاه اینترنتی revier sport در پایان بازی عصر شنبه تیم‌های كارلسروهه و بوخوم درباره هاشمیان نوشت: «هاشمیان...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هاشمیان فداكارانه زحمت كشید

وحید هاشمیان

پایگاه اینترنتی revier sport در پایان بازی عصر شنبه تیم‌های كارلسروهه و بوخوم درباره هاشمیان نوشت: «هاشمیان و فرایر كمبود بازی دارند اما بازیکن ایرانی بوخوم فداکارانه برای موفقیت تیم زحمت کشید.»

به نقل از ایسنا، این پایگاه اینترنتی در تحلیل تك تك بازیكنان هم‌چون كیكر به هاشمیان نمره پنج داد و درباره وی نوشت: «تا دقیقه 70 یعنی تا زمانی كه توانش كفایت می‌كرد، این ایرانی فداكارانه زحمت كشید. وی از هیچ تلاشی روگردان نبود و حتی یك كارت زرد نیز نصیبش شد. با این همه تمام آنچه كه یك مهاجم را برجسته می‌كند».

revier sport در ادامه نوشت: «در بازی با كارلسروهه هاشمیان هرگز به چشم نیامد. او هنوز هم با كمبود بازی روبه‌روست ضمن آنكه از او پشتیبانی اندكی شد».

کیکر: هاشمیان آماده نیست

وحید هاشمیان

مهاجم ایرانی تیم بوخوم با وجود حضور در نخستین بازی فصل جاری، با مشكل دوری از آمادگی مطلوب روبرو است.

به نقل از فارس، هفته‌نامه كیكر آلمان در تازه‌ترین شماره خود، در گزارشی كوتاه عنوان كرد كه چند بازیكن این تیم مانند وحید هاشمیان، در شرایط آمادگی صد در صد قرار ندارند.

این نشریه در ابتدای گزارش خود از قول كولر، سرمربی سوئیسی عنوان كرد كه این تیم صاحب بهترین نفرات در زمان حضورش بر مسند مربیگری بوخوم شده و در سالیان اخیر سابقه نداشته بوخوم چنین سرمایه گذاری كلانی را انجام دهد.

در ادامه این گزارش عنوان شده هاشمیان،‌ میون آزوق و پاوئل فرایر در بازی روز شنبه با كارلسروهه كه به تساوی یك بر یك منتهی شد، در زمین حضور داشتند؛ اما به سبب مصدومیت های طولانی و متوالی، از شرایط آرمانی فاصله دارند.

مقامات تیم فوتبال بوخوم تصور می كنند 2 تا 3 هفته طول خواهد كشید تا این سه بازیكن كنار دیگر بازیكنان به شرایط ایده آل برسند.