تبیان، دستیار زندگی
رین حمایت را از من و بلاژویچ كرد برانكو ایوانكوویچ گفت: با توجه به مصدومیت علیرضا واحدی نیكبخت، روی این بازیكن برای جام ملت‌های آسیا حساب نمی‌كنیم. سرمربی تیم ملی فوتبال كشورمان اظهار داشت: مصدومیت نیكبخت به گونه‌ای است كه ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برانكو ایوانكوویچ:

مرحوم رنجبر بیشترین حمایت را از من و بلاژویچ كرد

برانكو ایوانكوویچ گفت: با توجه به مصدومیت علیرضا واحدی نیكبخت، روی این بازیكن برای جام ملت‌های آسیا حساب نمی‌كنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال كشورمان اظهار داشت: مصدومیت نیكبخت به گونه‌ای است كه باید سه هفته به استراحت بپردازد، در نتیجه به حضور وی در جام ملت‌های آسیا چندان امیدوار نیستم و معدنچی را جانشین وی خواهم كرد.

ایوانكوویچ با اشاره به تاخیر در اعزام تیم و تغییر برنامه‌های اردوی آلمان گفت: مشكلی كه برای تیم بوجود آمده و سفر ما را به تاخیر انداخته، برنامه‌های ما را بر هم ریخته است و این موضوع به گونه‌ای است كه هنوز تعداد بازی‌های تداركاتی و تیم‌های مورد نظر نامشخص هستند. اما عمده هدف ما در این اردو هماهنگ كردن بچه‌ها در خطوط سه گانه و انجام تمرینات مورد نظر است.

سرمربی تیم ملی در رابطه با زوج جواد نكونام در پست هافبك دفاعی گفت: ما در این پست گل محمدی، كاویانپور و علوی را داریم كه آنها را در این منطقه امتحان كرده‌ام و در اردوی آلمان نیز هر سه آنها را تست خواهم كرد تا بهترین نفرات در پست هافبك بازی كنند.

ایوانكوویچ در خصوص صحبت‌هایی پیرامون پیوستن وحید هاشمیان به تیم‌ ملی در آلمان گفت: از پیوستن هاشمیان به تیم ملی هیچ خبری ندارم.

وی با اشاره به حمایت‌های بسیار مرحوم محمد رنجبر از بلاژویچ و او خاطرنشان كرد: با اینكه می‌دانستم رنجبر سخت مریض است اما خبر درگذشتش سخت مرا تكان داد چرا كه رنجبر حكم پدر را برای من داشت. من به همراه رنجبر لحظات شیرین و بسیار خوبی را گذرانده‌ام و هیچ گاه محبت‌های وی را فراموش نخواهم كرد.

ایوانكوویچ در پایان گفت: دلسوزی رنجبر برای تیم ملی بی‌حد و حسر بود و جمعیت انبوه مراسم تشییع پیكرش نشان داد كه چقدر محبوبیت داشته و به فوتبال كشورش خدمت كرده است. خانواده رنجبر یك مرد خانه و پدر خوب را از دست داد كه به خانواده وی و جامعه فوتبال تسلیت می‌گویم.