تبیان، دستیار زندگی
نماینده حزب الله لبنان گفت: ظهور حزب الله لبنان و پیروزی های متعدد آن مدیون نهضت امام خمینی (ره) است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نماينده حزب الله؛

ظهور حزب الله لبنان مديون نهضت امام خميني است

حزب الله

نماينده حزب الله لبنان گفت: ظهور حزب الله لبنان و پيروزي هاي متعدد آن مديون نهضت امام خميني (ره) است.

به گزارش خبرگزاري رسا در ساري محمد ابو احمد، نماينده حزب الله لبنان شامگاه گذشته در دومين كنگره سراسري حماسه مقاومت در ساري با بيان اين كه ظهور حزب الله لبنان مديون نهضت امام خميني(ره) بوده است، گفت: مكتب مقاومت و شهادت با انقلاب امام خميني(ره) درجهان به ويژه ميان مسلمانان نهادينه شد.

وي با بيان اين كه امام خميني(ره) با انقلاب خود خورشيد معنويت را در جهان روشنايي بخشيد، خاطر نشان كرد: فرهنگ حسيني و ديني بار ديگر با نهضت اين رهبر بزرگ از سر گرفته شد.

نماينده حزب الله لبنان توجه به بصيرت و معنويت را دو عامل اصلي پيروزي حزب الله لبنان در نبردهاي مختلف عنوان كرد و بيان داشت: جنگ تحميلي جمهوري اسلامي و رشادت هاي جوانان ايراني عامل اصلي توجه حزب الله به اين دو اصل بود.

وي با بيان اين كه بيشترين تسليحات نظامي در جنگ 33 روزه عليه حزب الله به كار گرفته شد، اضافه كرد: هدف اول اسرائيل در اين جنگ نابودي كامل حزب الله و اسلام ناب محمدي در آن منطقه بود.

ابواحمد با اشاره به اين كه آمريكا، اسرائيل و هم پيمانانشان در اين جنگ مي خواستند تشيع اصيل را از بين ببرند، بيان داشت: متاسفانه حتي دولت لبنان و برخي كشورهاي منطقه از رژيم صهيونيستي در ادامه جنگ با حزب الله و نابودي آن حمايت كردند.

نماينده حزب الله لبنان تبادل اخير اسرا ميان حزب الله لبنان و رژيم صهيونيستي را پيروزي ديگري براي حزب الله و مقاومت اسلامي برشمرد و بيان داشت: خوشبختانه مسلمانان منطقه در جنگ 33 روزه باورشان شد كه مي توانند در مقابل اسرائيل ايستادگي كنند.