تبیان، دستیار زندگی
من! علیرضا نیكبخت واحدی فقط برای یك لحظه اراده كرد و به تمام كسانی كه می خواستند جای او را در لیست ستاره های استقلال بگیرند فرمان سكوت داد. نیكبخت پرواز كرد، گل زد و استقلال برد... با نیكبخت واحدی دیروز هم صحبت شدیم تا جدید...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نیكبخت واحدی: عمو رنجبر رفت

عجب تولدی داشتم من!

علیرضا نیكبخت واحدی فقط برای یك لحظه اراده كرد و به تمام كسانی كه می خواستند جای او را در لیست ستاره های استقلال بگیرند فرمان سكوت داد. نیكبخت پرواز كرد، گل زد و استقلال برد... با نیكبخت واحدی دیروز هم صحبت شدیم تا جدیدترین حرفهای او را بشنویم اما ای كاش... این مصاحبه را بخوانید تا خودتان متوجه شوید:

- علیرضا از بازی بگو.

بازی خیلی سختی بود، باور كنید تا به این حد سایپا را خطرناك ندیده بودم، آنها خیلی خوب بازی كردند و واقعاً حقشان بود كه تا این مرحله برسند ما تا زمانی كه سایپا به گل نرسیده بود خوب بازی نمی كردیم ولی بعد از آن به خودمان آمدیم و توانستیم بازی را ببریم.

- به نظر خودت با تركیب هماهنگ بودی؟

تقریباً آره! من مدت زیادی از استقلال دور نبودم البته به نظر من كمك بچه ها و فضا سازی آنها بود كه باعث شد من خوب باز می كنم.

- جمعه بازی در تیم ملی و یكشنبه هم برای استقلال سخت نبود؟!

متاسفانه آنقدر در این بازی به پاهایم فشار آمد كه رگ های پشت پایم آسیب دیده است.

- به اردوی آلمان كه می رسی؟

نه، متاسفانه من طبق نظر پزشك و عكس MRI باید یك ماه در خانه باشم. نه می توانم به آلمان بروم و نه می توانم به بازی فینال جام حذفی برسم!

- عجب شب تولدی داری تو!

این هم از شانس ماست بعد از خبر فوت عمو رنجبر این بدترین خبری بود كه شنیدم!