تبیان، دستیار زندگی
محمد رنجبر، رئیس فوتبال ایران یكشنبه شب دار فانی را وداع گفت. سرهنگ رنجبر سالها به عنوان بازیكن، سرمربی و مدیر تیم های ملی فعالیت كرد و خدمات زیادی به فوتبال ایران نمود. رئیس در سال1313 در كرمانشاه متولد شد و در تیم های تاج...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رئیس فوتبال ایران در گذشت

محمد رنجبر، رئیس فوتبال ایران یكشنبه شب دار فانی را وداع گفت. سرهنگ رنجبر سالها به عنوان بازیكن، سرمربی و مدیر تیم های ملی فعالیت كرد و خدمات زیادی به فوتبال ایران نمود. رئیس در سال1313 در كرمانشاه متولد شد و در تیم های تاج سابق و پاس بازی كرد. وی اولین كاپیتان تیم پاس در سال 1342 بود و پس از سرهنگ اسداللهی هدایت این تیم را برعهده گرفت. سرهنگ در دهه40 كاپیتان تیم ملی بود و در سال 1972 در بانكوك به عنوان سرمربی، تیم ملی كشورمان را قهرمانی آسیا رساند. مرحوم رنجبر در سال 67 به عنوان مدیر فنی استقلال فعالیت كرد و طی سالهای 79 تا 81 مدیریت تیم های ملی را برعهده داشت كه در این زمان تیم كشورمان در بازیهای آسیایی بوسان به عنوان قهرمانی دست یافت.

رئیس فوتبال ایران پس از كناره گیری از مدیریت تیم های ملی به بیماری سختی دچار شد و یكشنبه شب دار فانی را وداع گفت. سایت اینترنتی تبیان این مصیبت تلخ را به خانواده محترم رنجبر و كلیه اهالی فوتبال تسلیت گفته و علو درجات را برای این مرحوم مغفور خواستار است.