تبیان، دستیار زندگی
ه اول ظاهر شدیم بازی استقلال مقابل سایپا خوب و نزدیك بود و درنهایت استقلال موفق شد تا به دیدار نهایی راه یابد. امیر قلعه نوعی سرمربی استقلال تهران پس از پیروزی تیمش مقابل سایپا در مرحله نیمه نهایی رقابتهای جام حذفی باشگاههای...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امیر قلعه نوعی: نیمه دوم بهتر از نیمه اول ظاهر شدیم

بازی استقلال مقابل سایپا خوب و نزدیك بود و درنهایت استقلال موفق شد تا به دیدار نهایی راه یابد.

امیر قلعه نوعی سرمربی استقلال تهران پس از پیروزی تیمش مقابل سایپا در مرحله نیمه نهایی رقابتهای جام حذفی باشگاههای كشور گفت : بازیكنان ما در نیمه اول در حد واندازه های خود ظاهر نشدند كه فكر می كنم آنهم به دلیل گرمای هوا بود اما در نیمه دوم با توصیه هایی كه به بازیكنان شد شاهد بازی روانتر و بهتری بودیم كه درنهایت با پیروزی ما همراه شد.

وی ادامه داد : دریافت گل در همان ابتدای نیمه دوم آنهم  توسط بازیكن خودی اندكی روند حركتی ما را مختل كرد اما در ادامه بازیكنان با خودباوری توانستند نتیجه را به سود استقلال تغییر دهند كه در این میان  تعویض هایی كه صورت گرفت و حضور سه مهاجم در پیكان حمله تیم سبب شد تا استقلال باتوان هجومی بالاتری به دروازه سایپا هجوم ببرد كه سرانجام با پیروزی خوب ما همره بود.

سرمربی استقلال در مورد تیم سایپا نیز گفت : آنها تیم خوب و دونده ای داشتند كه در نیمه اول چندین موقعیت خوب گلزنی را از دست دادند اما ما نیز در نیمه دوم توانستیم چندین موقعیت مناسب گلزنی داشته باشیم كه تنها دو مورد آنها به گل تبدیل شد.

قلعه نوعی در مورد سپاهان حریف استقلال در دیدار نهایی خاطر نشان كرد : سپاهان از جمله تیمهای خوب فوتبال ما است كه نقاط قوت فراوانی دارد و ما تلاش می كنیم با توكل به خدا و تلاش گروهی جام قهرمانی را از آن خود نماییم.

سرمربی سایپا: بازی خوب و زیبایی را شاهد بودیم

بازی استقلال و سایپا از هر نظر تماشایی بود و دلیل مدعای من موقعیتهای گلزنی فراوانی بود كه هر دو تیم از آن برخوردار بودند.

مجتبی تقوی سرمربی تیم فوتبال سایپا ضمن بیان مطلب فوق افزود : سایپا در ده بازی گذشته خود تنها یك شكست در كارنامه داشت و این نشان از تلاش گروهی و موفقیت آمیز تیم مااست. با این وجود در مقابل استقلال بازیكنان ما بازی خوب و روانی را ارایه كردند اما به دلیل كم تجربگی وعلیرغم توصیه های ما نتوانستند از گل زده خود دفاع نمایند تا در نهایت بازی را واگذارنماییم. با وجودیكه پیش از این برروی تیم سایپا نظر مثبتی وجود نداشت اما هم در بازیهای پلی آف و هم در دیدارهای جام حذفی خوب كار كردیم و به همه نشان دادیم كه تیم بزرگی هستیم.

تقوی افزود: پیش از این بازی می دانستم كار سختی پیش رو داریم و به پیروزی امیدوار بودم ضمن اینكه از بازیكنان خواسته بودم در زمانی كه از حریف پیش می افتند بازی تدافعی را فراموش نمایند اما آنها كم تجربگی كردند ولی من از عملكرد آنها راضی هستم.

وی ادامه داد : استقلال از بازیكنان و كادر فنی خوبی سود می برد و در نیمه دوم فشار زیادی را به ما تحمیل كردند و من امیدوارم این تیم در صورت پیروزی در دیدار فینال نماینده شایسته ای برای فوتبال ایران در آسیا باشد. من از اینكه هواداران استقلال شادمان ورزشگاه راترك كردند خوشحالم و امیدوارم تماشاگران از دیدن یك فوتبال زیبا لذت برده باشند.