تبیان، دستیار زندگی
ایرانی خود تمجید كرد هاشمیان جانشین البر و گردمولر حتی اگر نام یك بازیكن در كنار نام بزرگانی چون" البر" و" گردمولر" قرار بگیرد، مایه مباهات و افتخار آن كشور و جامعه فوتبالش است، چه برسد به اینكه باشگاهی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سایت اختصاصی بایرن مونیخ از ستاره ایرانی خود تمجید كرد

هاشمیان جانشین البر و گردمولر

حتی اگر نام یك بازیكن در كنار نام بزرگانی چون" البر" و" گردمولر" قرار بگیرد، مایه مباهات و افتخار آن كشور و جامعه فوتبالش است، چه برسد به اینكه باشگاهی مانند بایرن مونیخ در سایت اختصاصی اش، هاشمیان را جانشین خوبی برای گردمولر و البر معرفی كند. این سایت در مطلبی با عنوان" وحید هاشمیان در راه البر و گردمولر" به تمجید از مهاجم ایرانی خود می پردازد و می نویسد:" وحید، سانتر فوروارد كلاسیك ایرانی، این فصل پیراهن شماره 9 را بر تن می كند. پیراهنی كه پیش از این در تن" البر" و قبل تر از آن،" گردمولر"- صاحب ركورد گلزنی بودندس لیگا- بوده است." همچنین شماره 3 بایرنی ها كه هفت سال در اختیار لیزارازو بود، به لوسیو، مدافع تازه وارد اما مستحكم این تیم رسید و " فرینگس" شماره هشتی را می پوشد كه  سال ها در بایرن، طرفدار نداشت اما گشت و گذار در اخیار بوندس لیگا به اینجا ختم نشد. ایرانی های فوتبال دوست، امسال اخبار كایزرسلاترن را نیز دنبال می كنند. آن هم به خاطر حضور فریدون زندی، ملی پوشی كه هنوز حضور فیزیكی خود را در اردوی ایران، نشان نداده است. اولین بازی این تیم در ورزشگاه اختصاصی اش-" فریتز والتر"- مقابل نورنبرگ درتاریخ 16 مرداد است. زندی با كایزرسلاترن از هفته دوم تا چهارم با تیم های اشتوتگارت، هانزاروستوك و هامبورگ دیدار می كند.

اما هامبورگ با" میدی" یا همان مهدوی كیا در هفته اول بوندس لیگا دیداری سخت و نفسگیر را پشت سر می گذارد. رویارویی با بایرن مونیخ. قطعاً جدال مهدوی كیا و هاشمیان در این دیدار می تواند به جذابیت های بازی بیفزاید. هامبورگ بعد از این دیدار به ترتیب با تیم های هامبورگ، ماینس، نورنبرگ، اشتوتگارت، كایزرسلاترن، هرتابرلین، لوركوزن، آرمینیا، دورتموند، فرایبورگ، وردربرمن، شالكه، هانزاروستوك، ولفسبورگ، مونشن گلادباخ، هانوفر و بوخوم دیدار می كند. چنانچه پیوستن نویدكیا به بوخوم قطعی شود، دیدار این تیم در هفته پنجم با بایرن مونیخ و هفته هفدهم با هامبورگ نیز جذابیت های خاص خود را دارد. از دیگر نكات مهم خبری بوندس لیگا، حضور بایرن مونیخ در جمع 5 تیم برتر قاره سبز است. در این رده بندی تیم های رئال مادرید، والنسیا، بارسلونا و منچستر تیم های اول تا چهارم هستند.