تبیان، دستیار زندگی
تقدیر استقلال از نوازی مسئولان باشگاه استقلال قصد دارند از محمد نوازی بازیكن باتجربه خود رسماً در یك مراسم تقدیر به عمل بیاورد. مدیران این تیم به پاس زحمات 7 ساله این بازیكن در تیم استقلال می خواهند در یك مراسم از محمد نواز...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گفتگو با بختیاری زاده و خبری از نوازی

تقدیر استقلال از نوازی

مسئولان باشگاه استقلال قصد دارند از محمد نوازی بازیكن باتجربه خود رسماً در یك مراسم تقدیر به عمل بیاورد. مدیران این تیم به پاس زحمات 7 ساله این بازیكن در تیم استقلال می خواهند در یك مراسم از محمد نوازی تقدیر كنند و هدیه ای به رسم یادبود به این بازیكن بدهند ، این هم یك كار خوب و پسندیده از باشگاه فرهنگی ، ورزشی استقلال . گفتنی است محمد نوازی در سال 76 به تیم استقلال پیوست و امسال با یك قرارداد دو ساله به تیم صبا باطری نقل و مكان كرد.

بختیاری زاده : در خیابان حرف دلم را به برانكو خواهم زد!

سهراب بختیاری زاده مدافع ملی پوش سابق تیم های استقلال تهران و فولاد خوزستان بالاخره مثل طباطبایی ، همدانی و نوازی طاقت نیاورد و به تیم صبا باتری پیوست تا جمع آبی پوشان در صباباتری تكمیل شود . سهراب فصل گذشته در فولاد خوزستان بسیار درخشان ظاهر شد و یكی از اركان موفقیت تیم فولاد همین مدافع باتجربه بود.

حرفهای تازه بختیاری زاده را بشنوید :

مثل اینكه شما هم طاقت نیاوردید و مثل نوازی ، همدانی و طباطبایی به صبا باتری رفتی ؟

آره ! با یك قرارداد دو ساله به عضویت این باشگاه درآمدم. دلیل انتخابم هم داشتن امكانات و همچنین آقای مظلومی در سمت مربیگری این باشگاه است.

حالا فكر می كنید صبا باتری در لیگ برتر مثل لیگ آزادگان موفق عمل كند ؟

صد در صد ! با شناختی كه از صبا باتری دارم مطمئن باشید این تیم با كمك بچه ها در لیگ برتر یكی از مدعیان جدی قهرمانی است.

پس هنوز امیدواری با بازیهای قابل قبول در لیگ برتر پیراهن تیم ملی را بر تن كنی ؟

مطمئن باشید با بازیهای درخشان در صبا باتری دوباره نظر برانكو را نسبت به خودم تغییر می دهم .

ولی در چند روزنامه اعلام كرده بودی شخصاً با خود آقای برانكو صحبت می كنی ؟

البته در آینده ، حالا می خواهد در فدرایون فوتبال ، ورزشگاه ، خیابان یا هر جای دیگر و هر زمانی كه با برانكو روبه رو شدم در مورد وضعیتم در خصوص تیم ملی به طور مفصل صحبت می كنم . اصلاً قصد دارم حرف دلم را به برانكو بزنم!

حالا می توانید این حرف دلتان را به ما هم بگویید؟!

اگر اجازه دهید اول به خود آقای برانكو بگویم بعد در روزنامه ها انعكاس دهم .

راستی چرا تیم های استقلال و پرسپولیس را انتخاب نكردی ؟

این دو تیم پرطرفدار و ریشه دار هستند ولی قرمز و آبی طی چند سال اخیر متاسفانه با مشكلات مالی گریبانگیر بوده اند ! و این مشكلات برای هر تیمی تاثیر منفی دارد.

دلیل رفتن نوازی از استقلال بحث فنی بود یا مشكلات این بازیكن با آقای قلعه نوعی !

مسئله نوازی اصلاً فنی نبود و این بازیكن فقط به دلیل مشكلات مالی به تیم صبا باتری پیوست چرا كه هر فوتبالیستی یك روز باید فوتبال را كنار بگذارد و باید در هر شرایطی فوتبالیستها تامین باشند و به مشكلات مالی برخورد نكنند.