تبیان، دستیار زندگی
تیم ملی فوتبال ایران نخستین دیدار خود در گروه A رقابت های قهرمانی غرب آسیا را با برتری برابر فلسطین پشت ....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برتری تیم دایی برابر فلسطین

تیم ملی فوتبال

تیم ملی فوتبال ایران نخستین دیدار خود در گروه A رقابت های قهرمانی غرب آسیا را با برتری برابر فلسطین پشت سرگذاشت.

به نقل از مهر، تیم ایران از ساعت 20:30 پنجشنبه در چارچوب دیداری از گروه A مسابقات فوتبال قهرمانی غرب آسیا در ورزشگاه تختی به دیدار فلسطین رفت و توانست در یک بازی یکطرفه مقابل مهمان خود با سه گل به برتری دست یابد.

شاگردان دایی در این بازی با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه به میدان رفت و توانست بازی نسبتا قابل قبولی را برابر تیم 172 رده بندی فدراسیون جهانی فوتبال به نمایش بگذارد. در این بازی برای تیم ملی فوتبال ایران کیانوش رحمتی ( 28 - پنالتی)، غلامرضا رضایی (39) و سید جلال رافخایی (87) گلزنی کردند. این در حالی بود که کیانوش رحمتی و غلامرضا رضایی نیز دوبار در دقایق 7 و 37 تیر دروازه تیم ملی فوتبال فلسطین را به لرزه در آورده بودند. شاگردان عزت حمزه نیز یک بار با ضربه سر عبداللطیف البحری تیر افقی دروازه تیم کشورمان را در دقیقه 77 لرزاندند.

تیم ملی فوتبال کشورمان با ترکیب طالب لو، غلام نژاد، بنگر، عقیلی، شیری، نوری (پروین - 46)، صادقی، رحمتی، زنیدپور (حاج صفی - 63)، میداودی (رافخایی - 57) و رضایی به دیدار فلسطین رفت.

ایران با کسب 3 امتیاز بازی مقابل فلسطین بالاتر از این تیم و قطر در صدرجدول رده بندی گروه A مسابقات قهرمانی غرب آسیا جای گرفت. در پایان بازی ایران - فلسطین از سوی مسئولان برگزاری مسابقات فوتبال غرب آسیا غلامرضا رضایی به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

قضاوت این دیدار برعهده "احمد دلو" از کشور سوریه بود. این داوری سوری محمد نوری، جلال رافخایی و محمد پروین از تیم ایران و عامر الابطح و عامر تیسیر از تیم فلسطین را با کارت زرد جریمه کرد. علاوه بر این کیانوش رحمتی، هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در دقیقه 77 به دنبال دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.

تیم ملی فوتبال کشورمان روز دوشنبه هفته پیش رو دومین و آخرین دیدار خود در چارچوب مرحله گروهی مسابقات فوتبال غرب آسیا را مقابل قطر برگزار خواهد کرد.