تبیان، دستیار زندگی
خداحافظ و بالاخره محمد نوازی غزل خداحافظی از جمع آبی پوشان را خواند. هافبك جنگنده و دونده سالهای سال استقلال، بعدازظهر چهارشنبه منتظر اعلام خبر بود، چهارشنبه جلسه ای در باشگاه استقلال برگزار شد و سپس خبر رسید كه باشگاه استق...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نوازی: خداحافظ استقلال، خداحافظ


و بالاخره محمد نوازی غزل خداحافظی از جمع آبی پوشان را خواند. هافبك جنگنده و دونده سالهای سال استقلال، بعدازظهر چهارشنبه منتظر اعلام خبر بود، چهارشنبه جلسه ای در باشگاه استقلال برگزار شد و سپس خبر رسید كه باشگاه استقلال پیشنهاد مالی نوازی را نپذیرفته است و این یعنی رفتن نوازی. حرف های این بازیكن پس از شنیدن این خبر خواندنی است:

شنیدیم با استقلالی ها مذاكره كرده ای؟

هیچ گفت و گویی انجام نشده است.

ولی باشگاه استقلال ادعا كرده كه تو را نمی خواهد؟

باشد، مسئله ای نیست! خوشبختانه تیم زیاد است و خواهان نوازی فراوان، در حال حاضر چند پیشنهاد قابل توجه به دست من رسیده كه در حال بررسی آنها هستم.

شنیده ایم كه پیشنهاد مالی بالایی به استقلالی ها داده ای؟

به نظر شما100 میلیون تومان برای یك سال، رقم بالایی محسوب می شود؟ چطور آنها برای استخدام بازیكنان درجه 2 و درجه 3، هزینه كلانی كرده و مبالغ بالایی هم پرداخت می كنند ولی حاضر نیستند برای راضی نگه داشتن بازیكنان مطرح استقلال هزینه كنند؟ البته این نظر آقایان است كه از وجود بازیكنان درجه 2 در تركیب آبی پوشان استفاده كنند.

محمد نوازی پس از 7 سال از جمع  آبی پوشان جدا می شود، چه احساسی داری؟

استقلال را دوست داشته و خواهم داشت. فكرش را نمی كردم كه روزی روزگاری مجبور به ترك تیم محبوبم شوم. ولی دست تقدیر، سرنوشت نوازی را طوری دیگر رقم زد. در این جا لازم می دانم كه از تلاش ها و زحماتی كه هواداران و آبی پوشان برای رشد و تعالی من كشیدند، تشكر و قدردانی كنم. متاسفانه در این چند روزه برخی ها قصد داشتند میان من و هواداران استقلال اختلاف بیاندازند تا اهداف شخصی خودشان تأمین شود. ولی مطمئن باشید كه آبی دوستان همچنان محمد نوازی را دوست دارند.

شایعه شده عده ای باعث بروز اختلاف میان تو و امیرقلعه نوعی شده اند؟

كذب محض است! به تدابیر تاكتیكی و سیستم های فنی اتخاذ شده از سوی امیرقلعه نوعی علاقه مند بوده و او را به عنوان یك مربی متفكر و بادانش قبول دارم. این درست است كه در چند روز اخیر، اختلافاتی میان من و مربی استقلال بروز كرده ولی این را بدانید كه ذره ای از علاقه من به قلعه نوعی كاسته نخواهد شد. تماس های مداوم من با امیرخان در زمان مربیگری استقلال اهواز تأیید كننده این حرفم است.

حالا محمد نوازی با كدام باشگاه قرارداد می بندد؟

با باشگاه های صبا باتری و پاس تهران مذاكره كرده و منتظر جواب نهایی آنها هستم. در مدت 2 روزی كه با مدیران ارشد سبزپوشان مذاكره داشتم، كمال لطف و محبت را در حق من روا داشته و قول پرداخت مبلغ پیشنهادی را داده اند. به امید آنكه بتوانم به محبت های این عزیزان جواب قابل قبولی دهم. مطمئن باشید كه 2 روز دیگر، تكلیف تیم آینده ام مشخص خواهد شد.

و حرف آخر؟

این را بدانید كه از استقلال اخراج نشده ام. با اتمام قراردادم در اول تیرماه، طبق قانون فدراسیون فوتبال، آبی پوش نبوده و بازیكن آزاد محسوب می شوم. در پایان از كلیه مربیان و مسئولین حال و گذشته باشگاه استقلال كه برای پیشرفت فوتبالم زحمت و تلاش كردند، تشكر و قدردانی می كنم.