تبیان، دستیار زندگی
سرپرست کاروان ورزشی ایران با اشاره به آلودگی هوای شهر پکن تصریح کرد: با وجود تمامی اقدامات پیشگیرانه .....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مشکل تنفس در پکن!

 تنفس در پکن مشکل است

سرپرست کاروان ورزشی ایران با اشاره به آلودگی هوای شهر پکن تصریح کرد: با وجود تمامی اقدامات پیشگیرانه مسئولان المپیک ، شهر پکن همچنان از آلودگی بالایی برخوردار است و این امر می تواند بر عملکرد تیم ها تاثیر منفی بگذارد.

نصرالله سجادی سرپرست کاروان ورزشی ایران که در دهکده بازیهای المپیک پکن حضور دارد  با بیان این مطلب افزود : آلودگی و شرجی بودن هوای پکن به حدی است که تنفس درهوای باز را بسیار دشوار می کند و این امر می تواند بر عملکرد تیم هایی نظیر دوچرخه سواری و تیروکمان که باید مسابقات خود را بیرون از سالن برگزار کنند تاثیرگذار باشد.

وی یادآور شد: شرایط  نامساعد جوی شهر پکن رقیب اول ورزشکاران به شمار می رود و امیدوارم نفرات اعزامی کشورمان هرچه زودتر بتوانند خود را با شرایط جوی هماهنگ کنند.

سجادی تصریح کرد: با وجود شرایط نامطلوب آب و هوایی تیم های بسکتبال ، قایقرانی ، بوکس و شنا در دو نوبت صبح و عصر به تمرینات آماده سازی پرداختند و در مجموع ورزشکاران کشورمان در وضعیت آمادگی مطلوبی قرار دارند.

وی در خصوص زمان حضور مسئولان ورزش کشورمان در چین گفت: مهندس علی آبادی به همراه جمعی از معاونان سازمان، مسئولان کمیته ملی المپیک و روسای فدراسیونهای المپیکی روز پنج شنه وارد چین خواهند شد.

سجادی درباره حضور برخی از نمایندگان مجلس در این دوره از بازیهای المپیک اظهار داشت: به جز آقای احمد ناطق نوری که به عنوان رئیس فدراسیون بوکس و نماینده مجلس هشتم در بازیهای المپیک حضور خواهد داشت، هیچیک از نمایندگان مجلس در این دوره از مسابقات حضور نخواهند داشت و در واقع کاروان ایران هیچ میهمان سیاسی ندارد.

سرپرست کاروان ورزشی ایران یادآور شد: با ورود ورزشکاران کشورهای المپیکی به مرور جمعیت ورزشکاران حاضر در دهکده بازیها رو به افزایش است و پیش بینی می شود ظرف روزهای آینده اغلب ورزشکاران وارد دهکده بازیهای المپیک شوند.