تبیان، دستیار زندگی
د حسن تقدس نژاد، معاون اداری و مالی پیشین سازمان تربیت بدنی كه از بهترین و قوی ترین مدیران دستگاه اداری و اجرایی ورزش ایران بود، از روز پیش به عنوان" معاون اداری و مالی" سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران منصوب ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تقدس نژاد معاون اداری- مالی صدا و سیما شد

حسن تقدس نژاد، معاون اداری و مالی پیشین سازمان تربیت بدنی كه از بهترین و قوی ترین مدیران دستگاه اداری و اجرایی ورزش ایران بود، از روز پیش به عنوان" معاون اداری و مالی" سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران منصوب و مشغول به كار شد.

تقدس نژاد در عرصه ورزش از معدود مدیرانی بود كه تقریباً همه او را قبول داشتند. تقدس نژاد در بازكردن گره های كور دستگاه ورزش به ویژه ورزش قهرمانی- یعنی فدراسیونهای ورزشی- ید طولائی داشت و معمولاً آخرین امید فدراسیونهای پركاری بود كه از نظر مالی، كارشان به بن بست می رسید و برنامه هایشان می رفت كه به بوته تعلیق سپرده شود. حضور تقدس نژاد در صدا و سیما بدون تردید برای جامعه ورزش نیز منشأ خیر و بركت است. صدا و سیما كه در سالیان اخیر، جهش بزرگی را در ورزشهای قهرمانی باعث شده و تماشاگران خود را در این عرصه صاحب سلیقه عالی تری كرده است، با حضور حسن تقدس نژاد برای ورزش و برنامه های آموزنده و تأثیرگذار ورزش، بدون تردید حساب ویژه ای باز خواهد كرد.

متن حكمی كه امضاء شد

جناب آقای حسن تقدس نژاد

نظر به مراتب تعهد، تخصص و شایستگی های مدیریتی جنابعالی، به موجب این حكم به عنوان معاون اداری و مالی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید.

تجربه مفید در كسب منابع اعتباری، حسن سلیقه در توزیع امكانات، ظرفیت بالا و رفتار سازمانی صمیمانه، سرمایه ارزشمند شما در پشتیبانی شایسته فعالیتهای تولیدی در سازمان می باشد.

امید است با استعانت از درگاه پروردگار متعال و بهره گیری از كلیه امكانات و منابع موجود و ارتباط مستمر با معاونین و مدیران سازمان در جهت تحقق آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و استقرار و ارتفای هرچه بهتر نظام قانونمند و توسعه امور رفاهی كاركنان موفق و مؤید باشید.

سید عزت الله ضرغامی

رئیس سازمان

در پایان بخش ورزشی تبیان این انتصاب را به آقای حسن تقدس نژاد معاون سابق مالی و اداری تربیت بدنی كه از دلسوختگان ورزش هستند تبریك عرض نموده و برای ایشان در سمت جدید آرزوی موفقیت داریم .