تبیان، دستیار زندگی
رئیس فدراسیون دوومیدانی با ابراز رضایت از روند تمرینات پرتابگر دیسک ایران گفت: مصدومیت احسان حدادی برطرف شده....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حدادی به المپیک می رسد

حدادی به المپیک می رسد

رئیس فدراسیون دوومیدانی با ابراز رضایت از روند تمرینات پرتابگر دیسک ایران گفت: مصدومیت احسان حدادی برطرف شده و او مشکلی برای حضور در المپیک ندارد.

سید مصطفی کریمی درگفتگو با مهر در مورد وضعیت احسان حدادی گفت: قرار بود شنبه شب حدادی در یک رکوردگیری آزمایشی شرکت کند اما با نظر مربی و کادر فنی فدراسیون این رکوردگیری انجام نشد.

وی با بیان اینکه برای رسیدن حدادی به المپیک نا امید  نیستم گفت: هر چند در حال حاضر به گفته پزشکان آسیب دیدگی وی کاملا بر طرف شده و مشکلی وی را تهدید نمی کند اما این مصدومیت به همان اندازه ای جدی بود که در فاصله یک ماه تا المپیک تمرینات این پرتابگر سبک شده و پرتاب های بلند انجام نمی دهد. با این حال این پرتابگر با روحیه خوبی که دارد قطعا به مسابقات المپیک می رسد.

رئیس فدراسیون دوومیدانی تاکید کرد: وزن دیسک المپیک از وزن دیسک تمرینات حدادی کمتر است و یکی از دلایلی که باعث شد با نظر مربی اش در این روزها پرتاب های بلند انجام ندهد همین موضوع است.

کریمی در پایان گفت: طی چند روز گذشته احسان حدادی به راحتی دیسک را به میزان 62  تا 63 متر پرتاب کرده است و قطعا قبل از اعزام به پکن رکوردگیری دیگری از وی انجام می شود.

احسان حدادی قهرمان پرتاب ریسک ایران و آسیا و یکی از امیدهای کسب مدال در بازیهای المپیک یک ماه پیش به دلیل فشارتمرینات از ناحیه عضله سینه سمت دست راست دچار آسیب دیدگی شد که هم اکنون به گفته پزشکان شرایط وی برای حضور در المپیک مناسب است.