تبیان، دستیار زندگی
رئیس کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال از استقبال این فدراسیون نسبت به انتقال مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا به...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتقال مقر AFC به تهران!؟

انتقال مقر afc به تهران!؟

رئیس کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال از استقبال این فدراسیون نسبت به انتقال مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا به ایران خبر داد.

محمد منصور عظیم زاده در گفتگو با مهر با اعلام اینکه انتقال مقر دائمی AFC به ایران یک فرصت ارزشمند در جهت منافع ملی و رشد فوتبال ایران محسوب می شود، اظهارداشت: بدنبال فراخوان کنفدراسیون فوتبال آسیا از کشورهای عضو AFC برای پذیرش و استقرار مقر دائمی این کنفدراسیون، فدراسیون فوتبال کشورمان ضمن استقبال از این فراخوان، درصدد فراهم کردن شرایط و امکانات لازم در جهت این انتقال خواهد بود.

عظیم زاده اضافه کرد: در این زمینه پس از رایزنی های لازم با مقامات ورزش کشور و فراهم شدن امکانات لازم، آمادگی ایران برای پذیرش میزبانی مقر AFC از سوی فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه انتقال مقرAFC به ایران یک فرصت استثنایی برای ورزش ایران و فوتبال کشور خواهد بود اظهار داشت : انتقال مرکز تصمیم گیری فوتبال آسیا به ایران علاوه بر اینکه می تواند فرصتی در جهت منافع ملی کشور جمهوری اسلامی ایران باشد، موقعیت مناسبی برای رشد و توسعه فوتبال کشور فراهم می آورد که امیدوارم با همکاری و همراهی تمامی دست اندرکاران ورزش کشور بتوانیم این موقعیت ممتاز را در فوتبال آسیا بدست آوریم.

عظیم زاده تصریح کرد: کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال با هماهنگی رئیس فدراسیون، درحال بررسی شرایط تحقق چنین امری است و تلاش می کند با نگاه مثبت به این فراخوان از آن در جهت منافع فوتبال کشور بهره بگیرد.