تبیان، دستیار زندگی
سرمربی جدید تیم فوتبال سایپا گفت: نقش علی دایی در فوتبال ایران معادل نقش فرانس بکن باوئر در فوتبال آلمان است...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دایی بکن باوئر فوتبال ایران

دایی بکن باوئر فوتبال ایران

سرمربی جدید تیم فوتبال سایپا گفت: نقش علی دایی در فوتبال ایران معادل فرانس بکن باوئر در فوتبال آلمان است.

به نقل از مهر، پیر لیت بارلسکی در نخستین نشست خبری خود با رسانه ها گفت: سقف آرزوهایم برای سایپا بسیار بلند است و می خواهم این تیم را به یک تیم حرفه ای با افکار یک مربی آلمانی تبدیل کنم. در این راه کسب نتایج خوب برایم اهمیت زیادی دارد و حضور موفق در هر سه جام لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمان آسیا به یک اندازه برایم اهمیت دارد.

سرمربی جدید سایپا با بیان اینکه حضور موفق در سه جام لیگ برتر، جام حذفی و جام قهرمانی آسیا سه وظیفه اصلی من در تیم سایپا خواهد بود اظهارداشت: ما می دانیم در لیگ تیم های خوب زیادی حضور دارند که شاید فاصله کمی با سایپا داشته باشند البته قطعا در لیگ امسال چالش های زیادی مقابل آنها پیش رو داریم ولی تلاش می کنیم تا بهترین نتایج را مقابل آنها کسب کنیم.

وی با اشاره به حضور قدرتمند تیم سایپا در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: مربیان قدیم سایپا نظیر دایی زحمات زیادی را برای حضور موفق این تیم در لیگ قهرمانان متحمل شده اند و حضور در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات نشان از عملکرد موفقشان دارد. البته کار دشواری در این رقاب ها پیش رو داریم و باید با آمادگی بدنی بالا در آن شرکت کنیم.

دایی بکن باوئر فوتبال ایران

لیت بارلسکی با بیان اینکه از دایی برای حضور موفق سایپا در لیگ قهرمانان آسیا کمک خواهم گرفت تاکید کرد: برای حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا مهم است که اطلاعات زیادی را جمع آوری کنم و در این راه با دایی صحبت های لازم را انجام داده ام و از او خواسته ام تا اطلاعات لازم را در خصوص بازیکنان به من دهد حتی به ایشان قول دادم تیم ملی را هم حمایت کنم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص همفکری گرفتن از دایی در خصوص مسائل فنی تیم  اظهار داشت: نقش دایی در فوتبال ایران معادل فرانس بکن باوئر در فوتبال آلمان است. من زمانی که مربیگری می کنم هرگز خجالت نمی کشم از بکن باوئر در  مورد مسائل تیم کمک بگیرم، منتهی باید حد و حدود نظرات دایی در تیم مشخص باشد. سایپا در حال حاضر 6 بازیکن در تیم ملی دارد و باید صحبت های زیادی در مورد این بازیکنان با دایی انجام بدهم.

سرمربی جدید تیم فوتبال سایپا در بخش پایانی صحبت های خود به دیدارهفته اول لیگ برتر مقابل پرسپولیس قهرمان فصل گذشته اشاره کرد و گفت: در این بازی احساسات زیادی وجود دارد و من باید خود را برای یک بازی سخت آماده کنم به همین خاطر قصد دارم دیدار فصل گذشته سایپا و پرسپولیس را دوباره تماشا کنم. ضمن اینکه از بازیکنان باتجربه تیم و دستیاران ایرانی ام اطلاعات لازم را به دست خواهم آورد تا بتوانم به نتیجه خوبی در این دیدار دست پیدا کنم.