تبیان، دستیار زندگی
رئیس سازمان تربیت بدنی تاکید کرد جوانان ایران در عرصه های بین المللی ضمن کسب مدال های ارزشمند می توانند.....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گفتگوی اختصاصی علی آبادی با تبیان

علی آبادی در گفتگو با تبیان

رئیس سازمان تربیت بدنی تاکید کرد جوانان ایران در عرصه های بین المللی ضمن کسب مدال های ارزشمند می توانند فرهنگ ارزشی ایران را به جهانیان عرضه کنند.

علی آبادی در جریان افتتاح 20 پروژه ورزشی در استان تهران در روز سه شنبه هفته گذشته به خبرنگار گروه ورزشی تبیان گفت: هدف ما این است که در بخش فرهنگی ورزش کارهای بهتری انجام دهیم تا جوانان ایران ضمن کسب مدال های رنگارنگ در عرصه های مختلف ورزشی، فرهنگ ارزشی کشورمان را هم در رقابت های مختلف به نمایش بگذارند.

وی در پاسخ به این سوال که پس از تاکید به ورزشکاران برای خالکوبی نکردن و انجام ندادن مصاحبه با رسانه های منحرف بیگانه در المپیک، آیا به ورزشکاران در رقابت های داخلی و خارجی در مورد انجام تغییرات ظاهری صورت و غیره ...، تذکر داده می شود، افزود: جوانان ما بسیار فهیم هستند و مطمئنا می توان با در نظر گرفتن برنامه های فرهنگی خاص این مشکل ها را بزودی برطرف کرد.

رئیس سازمان تربیت بدنی اضافه کرد: جهان استکبار برابر جوانان ما در تمام عرصه ها ایستاده و برای بلعیدن ارزش های علمی، فرهنگی، ورزشی و ... آنها دهان باز کرده است اما با لطف خدا و با توجه به فرهنگ، شعور، اعتقاد به ملیت و مذهب جوانان ما در این 30 سال برابر مستکبران جهانی ایستاده اند.

علی آبادی در گفتگو با تبیان

وی در این مورد اظهار داشت: با توجه به این شرایط ما هم برای جلوگیری از انحطاط جامعه جوان نیاز مبرمی به فضای ورزشی در جامعه را احساس کردیم و در تلاش برای رفع مشکل های موجود در این زمینه هستیم تا جوانان ایران زمین با تکیه بر حضور در اماکن ورزشی و انجام فعالیت های ورزشی برابر این هجمه بزرگ بایستند.

علی آبادی در مورد حضور ایران در المپیک تصریح کرد: طبق وعده خود توانستیم با کاروان 55 نفری در المپیک پکن شرکت کنیم، ورزشکارانی که همگی مجوز حضور در المپیک را کسب کرده اند و در بین آنها ورزشکاری نبود که همانند دوره های گذشته با کارت افتخاری و بدون کسب حد نصاب در این مسابقات شرکت کند.

وی در  پاسخ به این سوال که تا چه میزان می توان به افتخار آفرینی کاروان ایران در چین امیدوار است، افزود: امیدواریم با برنامه ریزی خوبی که برای این تیم انجام شده است، بتوانیم در رقابت های المپیک جایگاه و تعداد مدال های خود را نسبت به دوره گذشته افزایش دهیم.

رئیس سازمان تربیت بدنی در پایان در مورد انتقال تیم راه آهن به یکی از استان های کشور گفت: در این خصوص فدراسیون فوتبال تصمیم گیرنده اصلی است و آنها باید در این مورد اظهار نظر کنند.