تبیان، دستیار زندگی
انسان هایی هستند كه از زندگی خود ناراضی می باشند. همیشه و در هر موقعیت كه آنها را ببینید فقط ابراز نارضایتی می كنند. این رفتار آنها خسته كننده و كسالت آور است. اگر از آنها بپرسید: آیا تا به حال به این فكر كرده اید كه بهتر ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

می خواهم بهتر زندگی كنم!

انسان هایی هستند كه از زندگی خود ناراضی می باشند. همیشه و در هر موقعیت كه آنها را ببینید فقط ابراز نارضایتی می كنند. این رفتار آنها خسته كننده و كسالت آور است. اگر از آنها بپرسید: آیا تا به حال به این فكر كرده اید كه بهتر از این هم می توان زندگی كرد، به شما خواهند گفت: سعی كرده ام ولی نمی شود. آیا شما هم از این دسته انسان ها هستید. آیا شما هم فقط ناراضی هستید و آیا شما هم فكر می كنید امكان تغییر وجود ندارد؟ اگر از این دسته آدمها هستید بدانید كه هم خود را زجر می دهید و هم همسرتان را در رنج مستمر قرار داده اید.

اگر دنبال زندگی بهتر هستید، از همین حالا شروع كنید . راهكارهای پیشنهادی ما را  بخوانید و عمل كنید.

1- مشكلات خود را ببینید، راه حل ها را یاد بگیرید و تلاش كنید موضوعاتی كه موجب رنج شما می شوند شناسایی كنید. اگر به نظر فرزندانتان، پدر یا مادر خوبی نیستید، سعی نكنید برای آنها دلیل بیاورید و آنها را قانع كنید كه اشتباه می كنند، بلكه یاد بگیرید چگونه می توان پدر خوبی بود.

2- هرگز فكر نكنید فقط درك شما درست است. ادراك شما فقط نتیجه آموخته ها و گذشته شماست. شایدغلط یاد گرفته باشید.

3- رفتارهایی را انجام دهید كه به خاطرآنها به شما احترام بگذارند ؛ نه این كه مجبور باشید به خاطر انجام آنها همواره عذرخواهی كنید.

4- یاد بگیرد چگونه باید زندگی را مدیریت كرد. مثلاً اگر علاقه دارید كه همسرتان به شما احترام بگذارد، باید روشی را انتخاب كنید كه منجر به این هدف شود.

5- اگر روشی را برای رسیدن به یك هدف، بارها و بارها تجربه كرده اید ولی به هدف نرسیده اید، حتما روش خود را تغییر دهید. مثلاً اگر برای این كه به شما احترام بگذارند، آنها را تحقیر كرده اید، روش خود را تغییر دهید.

6- برای انتخاب روشهایی كه شما را به هدف برساند حتماً از نظرات متخصصان استفاده كنید. هیچ انسانی وقت آن را ندارد كه برای انتخاب یك روش زندگی، همه راهها را تجربه كند.

7- قدرت خود را برای چشم پوشی نسبت به مسایل افزایش دهید. بسیاری از مسائل اصلاً ارزش ندارند كه وقت شما را بگیرند.

8- قدرت خود را برای گذشت نسبت به دوستانتان افزایش دهید. مسلماً دوستان شما آنقدر خوبی دارند كه شما آنها را دوست خود می دانید. باید بعضی از رفتارهای آنها را نادیده گرفت.

9- اول خودتان ثابت كنید، بعد بخواهید كه دیگران شما را باور كنند. دیگران استعدادهای شما را درك نمی كنند بلكه رفتارهای شما را می بینند.

10- اشتیاق و علاقه خود را به زندگی بهتر، نشان دهید. پرانرژی باشید.

11- با افرادی ارتباط برقرار كنید كه موفقیت شما را می خواهند. آنها شما را به سوی موفقیت هل خواهند داد.

12- همیشه برای نفر اول بودن حركت كنید، بهترین شوهر، بهترین زن، بهترین پدر، بهترین مادر، بهترین دوست.

مطمئن باشید پس از این، زندگی خیلی زیباتر خواهد شد.

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.