تبیان، دستیار زندگی
مسعود شجاعی و جواد نكونام نخستین تمرین‌شان را با تیم اوساسونا در فصل جدید.......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اولین تمرین ایرانی‌های اوساسونا

اولین تمرین ایرانی‌های اوساسونا

مسعود شجاعی و جواد نكونام نخستین تمرین‌شان را با تیم اوساسونا در فصل جدید انجام دادند.

سایت باشگاه اوساسونا با چاپ عكسی از حضور شجاعی و نكونام در تمرین دیروز عصر این تیم در گزارشی با عنوان «شجاعی و نكونام به تمرین‌های گروهی اضافه شدند» نوشت: «تمرین‌های تیم كه از پانزدهم جولای شروع شده بود، دوشنبه با اضافه شدن نكونام و شجاعی كه دوره استراحت‌شان را گذرانده بودند، پیگیری شد. این اولین تمرین دو بازیكن ایرانی در این فصل بود.»

بازیكن ایرانی اوساسونا به رسانه‌های اسپانیایی معرفی شد

اولین تمرین ایرانی‌های اوساسونا

مراسم معارفه‌ی "مسعود شجاعی" بازیكن جدید تیم فوتبال اوساسونا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عصر دوشنبه با حضور نایب رییس و مدیرفنی باشگاه اوساسونا، مسعود شجاعی به عنوان بازیكن جدید این باشگاه به رسانه‌ها معرفی شد و پیراهن جدید خود را از مدیران باشگاه دریافت كرد.

شجاعی كه با پانزده بازی ملی از تیم الشارجه امارات به تیم اوساسونا پیوست، قراردادی سه ساله به مبلع ‌٥/٩ میلیون یورو با این باشگاه اسپانیایی دارد.

اولین تمرین ایرانی‌های اوساسونا

دومین بازیكن ایرانی باشگاه اوساسونا در نخستین رویارویی‌اش با رسانه‌های اسپانیایی گفت: «از اینكه اینجا هستم هیجان زده شده‌ام. زمانی كه به من گفتند باید به اوساسونا بیایم، خیلی هیجان زده شدم. فكر می‌كنم لیگ اسپانیا در دنیا بهترین است.»

شجاعی درباره شناخت مردم ایران از اوساسونا گفت: « پس از اینكه نكونام به اینجا آمد، اوساسونا به خوبی در ایران شناخته شد. نكو هم نكات زیادی درباره این باشگاه به من گفته است. چیزهایی درباره رختكن، هواداران و ...»

شجاعی و نکونام دو ایرانی ‌باشگاه اوساسونا

او به حضور نكونام در اوساسونا اشاره كرد و گفت: «بودن جواد حمایت فوق‌العاده بزرگی از من است. من آماده كار كردن هستم. همچنین به اینجا آمده‌ام كه از نكونام یاد بگیرم. به اینجا آمده‌ام كه سخت كار كنم و من فردی هستم كه سخت تلاش كردن را دوست دارم.»

اولین تمرین ایرانی‌های اوساسونا

خوآن خوسه لورنزو، مدیر ورزشی باشگاه اوساسونا هم گفت: «مهم‌تر از همه چیز این است كه شجاعی مهارت‌های فوتبالی‌اش را به ما نشان دهد. مهارت‌هایی كه ما در دو سالی كه به دنبالش بودیم را از او دیده بودیم. همچنین امیدواریم كه او خودش را مانند نكونام با شرایط اینجا تطبیق بدهد.

شجاعی در تمرین اوساسونا

مهمترین مساله این است كه او توانایی‌اش را در رشد فوتبالی‌اش نشان بدهد. شجاعی بازیكنی است كه می‌تواند مشكلات ما را در حمله برطرف كند. او می‌تواند در دو پست برای ما بازی كند و فكر می‌كنم كه او خیلی زود با فوتبال ما كنار خواهد آمد.»