تبیان، دستیار زندگی
رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: المپیک امروز میدان صدم های ثانیه است و قطعا این موضوع کار سخت قایقران ایران را....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

المپیک میدان صدم ثانیه ها

المپیک میدان صدم ثانیه ها، دنیا مالی

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: المپیک امروز میدان صدم های ثانیه است و قطعا این موضوع کار سخت قایقران ایران را مشخص می کند.

احمد دنیامالی که به همراه هما حسینی و محسن شادی دو پاروزن المپیکی کشورمان در نشست خبری سخن می گفت، با بیان اینکه قدمت روئینگ در تمام کشورهای آسیایی به 25 تا 30 سال می رسد افزود: روئینگ ایران به نسبت دو سال کار جزء جوانترین کشورها در این رشته محسوب می شود.

وی با اشاره اینکه باید در رشته های کانو، کایاک و روئینگ برنامه ها نهادینه شوند، اظهار داشت: هرچند قایقرانی ایران امروز دو سهمیه المپیک را بدست آورده است اگر کمی دقت می کردیم می توانستیم در بخش سه نفره مردان و سه نفره زنان نیز نماینده ای در المپیک داشته باشیم.

المپیک میدان صدم ثانیه ها

رئیس فدراسیون قایقرانی با اشاره به اینکه در گوانگ جو به دنبال تثبیت خودمان هستیم، تصریح کرد: برای ارتقای رنکینگ ایران در بازیهای آسیایی 2010 چین از همه توان قایقرانی استفاده می کنیم. امیدواریم بازیهای 2010 برای قایقرانی ایران سکویی شود که ما در المپیک 2012 نتایج بهتری بدست آوریم.

وی خاطرنشان کرد: بضاعت ما در کسب سهمیه المپیک بیشتر از این است اما متاسفانه مدیریت کشور در حال حاضر اگر فکری نکند بزودی به سمتی می رویم که تمام سرمایه ورزش به سمت یک رشته می رود در حالیکه باید سرمایه ورزش در میان تمام رشته ها تقسیم شود.

دنیا مالی با اظهار رضایت از وضعیت دو قایقران المپیکی ایران گفت: هر چند محسن شادی در مسابقات جهانی اتریش و آلمان نتیجه گرفته است اما المپیک امروز میدان صدم های ثانیه است و قطعا این قایقران کارسختی خواهد داشت.

حسینی: حمل پرچم مسئولیت سختی است

المپیک میدان صدم ثانیه ها

هما حسینی گفت: وقتی به من این خبر را دادند که قرار است به عنوان پرچمدار کاروان ایران در روز افتتاحیه حضور پیدا کنم بسیار خوشحال شدم. امیدوارم شایستگی انجام این کار را داشته باشم.

وی که در نشست خبری فدراسیون قایقرانی سخن می گفت، افزود: قطعا حمل پرچم مسئولیت سختی است. ورزشکاری که وظیفه حمل پرچم را برعهده دارد حاوی پیام های با ارزشی از کشورش است من نیز با این کار پیام برابری حقوق زنان ورزشکار ایران را به گوش ورزشکاران تمام دنیا می رسانم.

بانوی ایرانی شرکت کننده در المپیک پکن با ابراز رضایت از وضعیت خود خاطر نشان کرد: تمرینات خوبی را در طی این مدت دنبال کرده ام اما به دنبال مدال آوری دراین مسابقات نیستم بلکه زمانی احساس می کنم در المپیک نتیجه گرفته ام که تمام توانایی خود را به کار گرفته باشم در آن صورت هرنتیجه ای برای من بهترین نتیجه کسب شده خواهد بود.