تبیان، دستیار زندگی
محسن خلیلی مهاجم باشگاه پرسپولیس که به تازگی تحت عمل جراحی قرار گرفته است برنده توپ طلای فوتبال ایران شد و....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

توپ طلای فوتبال به خلیلی رسید

توپ طلای فوتبال به خلیلی رسید

محسن خلیلی مهاجم باشگاه پرسپولیس که به تازگی تحت عمل جراحی قرار گرفته است برنده توپ طلای فوتبال ایران شد و هدایای خود را در آلمان دریافت کرد.

به نقل از مهر، در سومین دوره انتخاب بهترین‌های فوتبال ایران، پس از نظرسنجی از روزنامه‌نگاران و کارشناسان فوتبال کشور، در نهایت محسن خلیلی برنده توپ طلای فوتبال ایران شد.

اما در سایر بخش‌های مراسم توپ طلا که از سوی خبرگزاری فوتبال ایران برگزار شد، مهدی رحمتی جایزه بهترین دروازه ‌بان فصل را از آن خود کرد. سید جلال حسینی  برنده جایزه بهترین دفاع شد. کریم باقری پس از یک فصل درخشان در پرسپولیس بهترین هافبک فصل شد. همچنین محسن خلیلی عنوان بهترین مهاجم را از نگاه رأی‌دهندگان کسب کرد.

توپ طلای فوتبال به خلیلی رسید

افشین قطبی به عنوان مربی فصل برگزیده شد و  تقدیر  ویژه ستاد برگزاری به امیر قلعه نوعی به خاطر قهرمانی استقلال در جام حذفی اختصاص یافت.

در بخش داوری، سعید مظفری‌زاده برای دومین بار بهترین داور ایران شد. پرسپولیس هم به عنوان بهترین تیم فصل گذشته انتخاب شد.

به غیر از محسن خلیلی که توپ طلای خود را در کلینیکی در 20 کیلومتری شهر مونیخ دریافت کرد، سایر برگزیدگان در مراسمی که در هتل المپیک تهران برگزار شد، جوایز خود را دریافت کردند.

در اولین دوره مراسم توپ طلای فوتبال ایران که توسط خبرگزاری فوتبال ایران و همکاری رسانه‌های ورزشی برگزار می‌شود، جواد نکونام برنده توپ طلا شده بود.