تبیان، دستیار زندگی
آن شب آسمانی ها راه آسمان ها را تا زمین، تا قلب محمد امین نورانی کردند و فرشته ی امین پیام پروردگارش را در ظلمانی ترین شب دوران بر وجود بهترین بندگان فرود آورد؛ و این چنین آخرین فرستاده ی حق مبعوث شد و انوار قدسیش سراسر گیتی را منور ساخت و پرتو جان فزایش
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبریک و اطلاعیه ی مسابقه

اقرا بسم ربک الذی خلق

آن شب آسمانی ها راه آسمان ها را تا زمین، تا قلب محمد امین نورانی کردند و فرشته ی امین پیام پروردگارش را در ظلمانی ترین شب دوران بر وجود بهترین بندگان فرود آورد؛ و این چنین آخرین فرستاده ی حق مبعوث شد و انوار قدسیش سراسر گیتی را منور ساخت و پرتو جان فزایش کام حق جویان را شیرین کرد.

و امروز ما شاکر حادث شدن آن اتفاق میمون تبریک گوی مبعث رحمة للعالمین هستیم.

به مناسبت شادباش و گرامیداشت این مناسبت فرخنده مسابقه ای ویژه ی کاربران تبیان طراحی شده است. به تمام شرکت کنندگان در این مسابقه ، 5 امتیاز به عنوان هدیه عید مبعث تعلق میگیرد و در صورت پاسخگویی صحیح به تمام سئوالات نیز به قید قرعه به سه نفر از برندگان هدایای ارزشمندی اهدا میگردد. لازم به ذکر است این مسابقه شامل  5 سئوال چهار گزینه ای و نیز یک سئوال جهت درج یک حدیث از پیامبر اسلام به سلیقه شما عزیزان میباشد. ذکر حدیث از پیامبر جزء مسابقه میباشد و در صورت عدم پاسخگویی به این سئوال، امتیاز کامل مسابقه و طبعا انتخاب بعنوان برنده صورت نخواهد گرفت . همچنین شما عزیزان میتوانید بعنوان مرجع و راهنمای جوابها به ویژه نامه مبعث با عنوان رسول مهربانی در سایت مراجعه نمایید .

جهت شرکت در مسابقه اینجا کلیک کنید