تبیان، دستیار زندگی
ن صعود سایپا و استقلال تهران به مرحله ی نیمه نهایی مرحله ی یك چهارم نهایی جام حذفی فوتبال كشور، عصر امروز با برگزاری 4 دیدار به پیگیری شد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم های استقلال تهران و پیكان در استادیوم ی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیروزی پرگل نمایندگان اصفهان

صعود سایپا و استقلال تهران به مرحله ی نیمه نهایی

مرحله ی یك چهارم نهایی جام حذفی فوتبال كشور، عصر امروز با برگزاری 4 دیدار به پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم های استقلال تهران و پیكان در استادیوم یك صد هزاز نفری آزادی به مصاف هم رفتند كه دو تیم در پایان 90 دقیقه بازی نتوانستند گلی به ثمر برسانند و در نهایت و در وقت های اضافه تیم استقلال توانست با گل طلایی رضا عنایتی در دقیقه ی 11 وقت های تلف شده ی اول به مرحله ی نیمه نهایی این رقابتها صعود كند.

پاس و سایپا نیز در ورزشگاه شریعتی كرج به مصاف هم رفتند كه نارنجی پوشان سایپا با تك گل "فرهاد بوستانی" به مرحله ی نیمه نهایی راه یافتند و تیم پاس از دور رقابت ها حذف شد.

تیم فولاد مباركه سپاهان نیز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان توانست با نتیجه ی پر گل3 بر صفر استقلال اهواز را شكست دهد.

سید مهدی سید صالحی در دقیقه ی36، سعید رمضانی و رسولی خطیبی (از روی نقطه ی پنالتی) به ترتیب در دقایق 72 و 74 گل های سپاهان را به ثمر رساندند.

تیم ذوب آهن اصفهان نیز با سه گل "سپهر صدری" و "مهدی رجب زاده" و "حمید شفیعی" در دقایق 15، 17و 56 توانست تیم كشت و صنعت شوشتر را شكست دهد.

تیم كشت و صنعت یك پنالتی را در دقیقه ی 25 از دست داد.

بر این اساس تیمهای سایپا و استقلال تهران در مرحله ی نیمه نهایی به مصاف هم خواهند رفت و برنده دو دیدار دیگر، در مجموع بازی رفت و برگشت با هم دیدار خواهند كرد.