تبیان، دستیار زندگی
رسی وضعیت دبیر: آمادگی جسمانی وی امیدوار كننده است آزمایشهای پزشكی روند مطلوبی را نشان نمی‌دهد دكتر بهمن میرزایی از افزایش قابلیت‌های جسمانی و ركوردهای علیرضا دبیر خبر داد و گفت: علیرغم این موضوع، وضعیت آسیب دیدگی كتفش وخیم‌...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مربی بدنساز تیم ملی كشتی پس از بررسی وضعیت دبیر:

آمادگی جسمانی وی امیدوار كننده است

آزمایشهای پزشكی روند مطلوبی را نشان نمی‌دهد

دكتر بهمن میرزایی از افزایش قابلیت‌های جسمانی و ركوردهای علیرضا دبیر خبر داد و گفت: علیرغم این موضوع، وضعیت آسیب دیدگی كتفش وخیم‌تر شده است.

مربی بدنساز تیم ملی كشتی آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار كشتی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب افزود: علیرضا دبیر با تمرینات منظم و منسجمی كه طی 3 ماه گذشته پشت سر گذاشت از وضعیت جسمانی امیدوار كننده‌ای برخوردار است، ولی در خصوص وضعیت آسیب دیدگی كتفش آزمایشهای پزشكی روند مطلوب و امیدوار كننده‌ای را نشان نمی‌دهد.

وی در پاسخ به این سوال كه دبیر تا چه حد تحمل فشار رقابت‌های سنگین را دارد، گفت: شرایط مسابقه با تمرین فرق می‌كند. هر چند وی تمرینات خود را با قابلیت‌های بالایی انجام می‌دهد، اما در زمان برگزاری مسابقه هر لحظه امكان دارد آسیب دیدگی كتفش وخیم‌تر شود.

میرزایی اضافه كرد: این در حالی است كه فشار تمرینات مداوم طی چند ماه گذشته، وضعیت كتف وی را بدتر كرده است. اما امیدوارم در تست آمادگی جسمانی كه روز پنجشنبه از دبیر به عمل می‌آمد به نقاط مثبتی دست پیدا كنیم.

مربی بدنساز تیم ملی به نحوه‌ی تمرینات علیرضا دبیر اشاره كرد و به ایسنا، گفت: بیشترین تمرینات وی بازسازی كتف و تقویت عضلات اعصاب و مهره‌های آسیب دیده است تا فشار كمتری متوجه محل آسیب دیده باشد.

میرزایی پیرامون اظهارات اخیر رییس كمیته‌ی ملی المپیك یادآور شد: منظور وی به اجرای برنامه‌ها بازمی‌گردد نه طراحی برنامه. چرا كه طراحی تمرین تا زمان برگزاری مسابقات المپیك زیر نظر مربیان و با تایید كمیته‌ی ملی المپیك انجام می‌شود و تا كنون نیز مشكلی در این باره عنوان نشده است. اما با توجه به لغو سفر تیم ملی به (جام تایتان و علی اف) و تغییر در زمان برگزاری جام اوماخانف موجب شد تا در اجرا شكل كار تغییر پیدا كند.