تبیان، دستیار زندگی
مدیر عامل موسسه ضمن عرض تبریک به مناسبت عید سعید مبعث گزارش از جشنواره آخرین منجی را در ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مصاحبه مهندس فرخ با رادیو جوان در خصوص جشنواره آخرین منجی

مصاحبه مهندس فرخ با رادیو جوان در خصوص جشنواره آخرین منجی

مدیر عامل موسسه ضمن عرض تبریک به مناسبت عید سعید مبعث گزارش از جشنواره آخرین منجی را در مصاحبه با رادیو جوان شرح دادند.

وی گفت جشنواره آخرین منجی فعالیتی است که با همت نهادهای مختلف به منظور ترویج فرهنگ انتظار وهمچنین معرفی منجی حقیقی بشریت در برابر ادعاهای دروغینی که در دنیا وجود دارد شکل گرفته است.

ابعاد این جشنواره جهت فعال تر کردن جوانان و کسانی است که در این عرصه فعالیت دارند تا بتوانند در معرفی آثار خود در زمینه مهدویت اقدام کنند وبا استفاده از ترویج تفکر نوین مهدویت بتوانند نسبت به معرفی ابعاد وجودی حضرت مهدی(عج) اقدام نمایند و این امکان فراهم شود که سیاستهای راهبردی نظام در معرفی منجی بشریت تبیین و فرهنگ سازی جهت ظهور آقا ایجاد شود و همچنین ترویج تفکر ظهور را بطوریکه مردم انتظار دارند مورد توجه قرار گیرد.

ایشان با اشاره به ولایت و امامت آن حضرت در عصر حاضر پرداختند و گفت واقعیت حضور به گونه ای است که همه ما منتظر هستیم تا هر چه زودتر ظهور کنند باید بیشتر توجه کنیم متاسفانه جنبه حضور و ولایت آن حضرت را در عصر حاضر کمتر مورد توجه قرار داده ایم.

ما بایستی به این واقعیت برسیم که ولایت و رهبری آن حضرت فقط بعد از ظهور ایشان نیست بلکه در عصر حاضر ولایت و رهبری را بر عهده دارند این ما هستیم که بایستی از طریق نور معنویت به ابعاد وجودی ولایت آن حضرت پی ببریم.

مهندس فرخ در ادامه افزود جشنواره علمی ادبی هنری و چند رسانه ای آخرین منجی، به منظور فراهم کردن شناخت ابعاد وجودی حضرت هست این جشنواره از ابتدای سال جاری فراخوان خود را اعلام کرده و همه افرادی که در این عرصه فعالیت دارند مطالب خود را در حوزه مهدویت ارائه کنند مطالبی که می توان در این زمینه ارائه داد.

1-زمینه های علمی است که شامل پایان نامه ها و مقاله های مختلف در حوزه مهدویت هست.

2-بخش ادبی شامل اشعار قطعات ادبی داستانهای کوتاه

3-رسانه های دیجیتال شامل طراحی وب سایتی با موضوع مهدویت و نرم افزارهای چند رسانه ای نرم افزارهای تلفن همراه و حتی بازیهای رایانه ای بتواند با موضوع آخرین منجی ارائه شود همچنین فیلم های کوتاه مستند و داستانی که بتواند به معرفی حضرت و نقش مهدویت در عصر حاضر بپردازد.

4-نماهنگ شامل با کلام، بدون کلام و ویژه است که در بخش ویژه آثاری که با اشعار سروده شده توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی شناخته شده تقدیر به عمل خواهد آمد.

5-طراحی و ایده های نو در زمینه مهدویت پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری که بتواند نو آموزی داشته باشد یکی دیگر از شرایط حضور در این جشنواره است.

مدیر عامل موسسه تبیان در پایان به مهلت آثار اشاره کرد و افزود تا 15 مرداد آخرین مهلت ارسال آثار می باشد و از این تاریخ تا نیمه شعبان هیئت داوران آثار رسیده را مورد بررسی قرار می دهند که در روز نیمه شعبان به برترین آثار در جشنواره جوایز نفیسی اهدا خواهد شد وی به حضور و شرکت کاربران سایت تبیان اشاره کردند که چنانچه کاربران بتوانند در این جشنواره شرکت کنند موسسه تبیان جوایز ویژه ای به آنها اهدا خواهد کرد.

روابط عمومی موسسه تبیان