تبیان، دستیار زندگی
فیلم "بیست" درباره یک تالار پذیرایی است که تعدادی کارگر در آن مشغول به کارند و وابستگی عاطفی و کاری به تالار دارند. تالار قرار است 20 روز بعد تعطیل شود و آنها در روزهای باقیمانده باید تلاش کنند این اتفاق نیفتد. این سومین فیلم بلند سینمایی کاهانی پس از "آد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بهداد و احمدی در "بیست" کاهانی

بهداد و احمدی در نمایی از  آدم

حامد بهداد و مهران احمدی در فیلم سینمایی "بیست" به کارگردانی عبدالرضا کاهانی به ایفای نقش می‌پردازند.

پوران درخشنده تهیه‌کننده "بیست" گفت: به تازگی بازی احمدی و بهداد همراه با پرویز پرستویی و مهتاب کرامتی در فیلم قطعی شد. طبق برنامه این فیلم 15 مرداد کلید می‌خورد و لوکیشن اصلی که حدود 80 درصد داستان در آن می‌گذرد یک تالار پذیرایی در جنوب شهر تهران است.

فیلم "بیست" درباره یک تالار پذیرایی است که تعدادی کارگر در آن مشغول به کارند و وابستگی عاطفی و کاری به تالار دارند. تالار قرار است 20 روز بعد تعطیل شود و آنها در روزهای باقیمانده باید تلاش کنند این اتفاق نیفتد.

وی درباره عوامل قطعی تولید فیلم "بیست" افزود: تاکنون حضور مسعود سلامی فیلمبردار، عباس رستگارپور صدابردار، شیما منفرد منشی صحنه، مهران احمدی دستیار کارگردان و برنامه‌ریز، مژگان قائم‌مقامی سرمایه‌گذار و عباس درخشنده و جمهور شکیبا مدیران تولید در این فیلم قطعی شده است.

فیلم "بیست" درباره یک تالار پذیرایی است که تعدادی کارگر در آن مشغول به کارند و وابستگی عاطفی و کاری به تالار دارند. تالار قرار است 20 روز بعد تعطیل شود و آنها در روزهای باقیمانده باید تلاش کنند این اتفاق نیفتد. این سومین فیلم بلند سینمایی کاهانی پس از "آدم" و "آن جا" است.

"بیست" سومین همکاری احمدی به عنوان بازیگر و دستیار کارگردان بعد از فیلم‌های "آدم" و "آن جا" و دومین همکاری بهداد بعد از فیلم "آدم" با کاهانی است.

منبع : مهر

مطالب مرتبط :

گفت‌وگو با حامد بهداد

آهنگ « خدا چرا ؟ » با صدای حامد بهداد برای دانلود