تبیان، دستیار زندگی
فهرست شماره ویژه مجله فوربس نشان می‌دهد ویل اسمیت، جانی دپ و ادی مورفی پارسال بیشتر از هر بازیگر دیگر در هالیوود دستمزد دریافت کرده‌اند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اسمیت و دپ پردرآمدترین بازیگران دنیا

ویل اسمیت، جانی دپ

فهرست شماره ویژه مجله فوربس نشان می‌دهد ویل اسمیت، جانی دپ و ادی مورفی پارسال بیشتر از هر بازیگر دیگر در هالیوود دستمزد دریافت کرده‌اند.

خبرگزاری فرانسه اعلام کرد اسمیت 39 ساله در فاصله یک ژوئن 2007 تا 2008، به لطف بلاک باسترهایی مانند "من افسانه هستم"، "هنکاک" و "در جستجوی خوشبختی" که به خاطر فیلم آخر نامزد اسکار شد، 80 میلیون دلار دستمزد دریافت کرد.

اسمیت 39 ساله در فاصله یک ژوئن 2007 تا 2008، به لطف بلاک باسترهایی مانند "من افسانه هستم"، "هنکاک" و "در جستجوی خوشبختی" که به خاطر فیلم آخر نامزد اسکار شد، 80 میلیون دلار دستمزد دریافت کرد.

جانی دپ و ویل اسمیت پردرآمدترین بازیگران هالیوود در یکسال اخیر هستند

دپ 45 ساله که سابقه حضور در فیلم‌های تجاری شامل مجموعه "دزدان دریایی کارائیب" و نقش‌های پرچالش در فیلم‌های مستقل را دارد، در همین مقطع زمانی 72 میلیون دلار به دست آورده است. بازیگر محبوب تیم برتن در مراسم اسکار سال 2007 برای بازی در فیلم "سوئینی تاد: آرایشگر شیطان صفت خیابان فلیت" نامزد اسکار بود.

مورفی 47 ساله با وجود آنکه اغلب بخاطر حضور بی‌پروا در نقش‌های کمدی با انتقاد روبرو بوده، در 12 ماه اخیر برای فیلم‌های خود 55 میلیون دلار درآمد داشته که بخش زیاد آن به خاطر حضور در مجموعه سینمایی و بازی‌های رایانه‌ای "شرک" و حرف زدن بجای شخصیت "خر" بوده است.

دپ 45 ساله که سابقه حضور در فیلم‌های تجاری شامل مجموعه "دزدان دریایی کارائیب" و نقش‌های پرچالش در فیلم‌های مستقل را دارد، در همین مقطع زمانی 72 میلیون دلار به دست آورده است.

"شرک سوم" در عین حال مایک مایرز کانادایی و صداپیشه شخصیت شرک، غول سبز را در فهرست پردرآمدترین بازیگران هالیوود، با 55 میلیون دلار در کنار مورفی قرار داده است. این در حالی است که "گورو عشق" فیلم جدید مایرز اخیرا در گیشه یک شکست مطلق بود.

باز هم به لطف شرک و صدای پرنسس فیونا، کامرون دیاز با 50 میلیون دلار درآمد در فاصله نزدیک از این چهار بازیگر قرار گرفت. به نوشته شماره ویژه فوربس که با عنوان "سرگرمی تمام ستاره‌ها" منتشر شد، لئوناردو دی کاپریو با 45، بروس ویلیس با 41، بن استیلر با 40 و نیکلاس کیج با 38 میلیون دلار دیگر افراد فهرست پردرآمدترین بازیگران هالیوود هستند.

منبع : مهر

مطالب مرتبط :

بیوگرافی بازیگران مطرح سینما (3)

جانی دپ" در فیلم "گیلیام" جایگزین "لجر" ‌شد