تبیان، دستیار زندگی
شركت نساجی تجارت روز یكشنبه با حضور معاون وزیر صنایع‌و معادن، استاندار اصفهان، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه اصفهان، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان و فرماندهی کل نیروی انتظامی اصفهان...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

افتتاح بزرگترین کارخانه نساجی در اصفهان

افتتاح بزرگترین کارخانه نساجی در اصفهان

شركت نساجی تجارت روز یكشنبه با حضور معاون وزیر صنایع‌و معادن، استاندار اصفهان، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه اصفهان، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان و فرماندهی کل نیروی انتظامی اصفهان، در اصفهان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیر عامل این شركت در مراسم بهره برداری از آن گفت: طرح نوسازی و انتقال این شركت از سال ‪ ۱۳۷۷‬آغاز شده بود و در سال ۱۳۸۰ ‬كار نصب ماشین‌آلات آن با ظرفیت تولید سه هزار و۲۴۰‬تن در سال انجام گرفته اما بنا به دلایلی نامشخص این طرح متوقف شده بود. سرانجام در سال 1386 و با واگذاری این کارخانه به بخش خصوصی، عملیات تکمیل، نصب، و راه اندازی کارخانه با توکل به خداوند منان و یاری امام عصر(عج) و به منظور استفاده بهینه از این سرمایه ملی و اشتغال جوانان آغاز گردید. برای تجهیز و راه اندازی این شركت ‪ ۱۲‬میلیارد تومان هزینه شده است كه بخشی از این هزینه ارزی است.

مهندس محمود فضیلی نژاد افزود: این شركت در زمینی به وسعت ‪ ۱۱۰‬هزار متر مربع ایجاد شده و با بهره‌برداری از آن ‪ ۱۵۰‬فرصت شغلی مستقیم جدید ایجاد شده است.

وی تصریح كرد: ماشین‌آلات این كارخانه ساخت ایتالیا می‌باشد و از آخرین فناوری‌های روز دنیا بهره می‌برد و كیفیت محصولات تولیدی این شركت در سطح استانداردهای بین‌المللی است.

در پایان باحضور مسوولان و مدعوین حاضر در جلسه، خط تولید این شركت مورد بهره برداری قرار گرفت.

گفتنی است، مسئولین دفتر تبیان اصفهان نیز بنا به دعوت مدیرعامل شرکت نساجی تجارت در این مراسم حضور داشتند.

تصاویر افتتاح بزرگترین کارخانه نساجی در اصفهان

روابط عمومی دفتر تبیان اصفهان