تبیان، دستیار زندگی
فراخوان وبلاگ نویسان مذهبی در موضوع نیمه شعبان، انتظار منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (عج) پایگاه اینترنتی انجمن وبلاگ نویسان مذهبی در راستای ادامه ی فعالیتهای خود به مناسبت جشن میلاد قائم آل محمد(ص) مسابقه ی وبلاگ نویسی برگزار میکند. لذا از کلیه صاحبان وبلا
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دومین مسابقه پایگاه اینترنتی انجمن وبلاگ نویسان مذهبی

عترت بلاگ

فراخوان وبلاگ نویسان مذهبی در موضوع نیمه شعبان، انتظار منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (عج)

پایگاه اینترنتی انجمن وبلاگ نویسان مذهبی در راستای ادامه ی فعالیتهای خود به مناسبت جشن میلاد قائم آل محمد(ص) مسابقه ی وبلاگ نویسی برگزار میکند. لذا از کلیه صاحبان وبلاگ در موضوعات مرتبط با فرهنگ انتظار منجی عالم بشریت، جشن نیمه شعبان ، حضرت مهدی (ع) که مطالب خود را در قالبهای دل نوشته ، شعر، مقاله ، گفتگو ،تصویری ،  پاسخ به شبهات و سایر قالبهای ممکن ارائه مینمایند دعوت میشود تا با مراجعه به سایت وبلاگ نویسان مذهبی به آدرسww.etratblog.ir   (عترت بلاگ دات آی آر) ضمن ثبت نام وبلاگ خود و معرفی شخصی خود (در صورت تمایل) در فعالیتی که به جهت بزرگداشت ایام ولادت ابا صالح المهدی(عج) در محیط مجازی برپا میشود حضور بهم رسانند.

مراحل ثبت نام و نحوه شرکت در فعالیت :

با مراجعه به سایتwww.etratblog.ir فرم ثبت نام را تکمیل نمایید، سپس از طریق راهنمایی های ارائه شده در پایگاه،  کد برنامه شمارنده را در وبلاگ خود قرار دهید .

مطابق فعالیت پیش بینی شده در بازه زمانی 27 مرداد ماه (15 شعبان میلاد حضرت مهدی(عج) ) تا 2 شهریور ماه ( 21 شعبان) وبلاگها مورد ارزیابی خاص قرار میگیرند و امتیازاتی براساس معیارهای مختلف به آنها اختصاص می یابد.

لذا صاحبان وبلاگها میتوانند با ارتقای کیفیتهای فنی و محتوایی تا زمان شروع دوره بررسی ( و قبل از آن) زمینه کسب نظر و رتبه های بهتر را فراهم نمایند.

معیارهایی مانند بازدید ( حاصل از کد برنامه درج شده در وبلاگ) و نظرات و آراء اخذ شده کاربران و بازدید کنندگان ، از زمان ثبت نام در انجمن و شروع فعالیت از دیگر عوامل موثر در رتبه بندی وبلاگها و بلاگرها است.

معرفی وبلاگهای برتر، بهمراه اعطای هدایا در شهریور 87 و در ایام ماه مبارک رمضان صورت میگیرد.