تبیان، دستیار زندگی
مدیر کمیته ارتباطات سیار نخستین جشنواره بین المللی آخرین منجی، از آغاز جشنواره اس ام اسی شعر انتظار، و ارسال 313 هزار پیامک با استفاده از اشعار حضرت امام خمینی (ره) در زمینه مهدویت برای جوانان تا روز نیمه شعبان خبر داد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با شروع جشنواره پیامک شعر انتظار از این جمعه

هر هفته از ده نفر تقدیر خواهد شد

با شروع جشنواره پیامک شعر انتظار از این جمعه هر هفته از ده نفر تقدیر خواهد شد

مدیر کمیته ارتباطات سیار نخستین جشنواره بین المللی آخرین منجی، از آغاز جشنواره اس ام اسی شعر انتظار، و ارسال 313 هزار پیامک با استفاده از اشعار حضرت امام خمینی (ره) در زمینه مهدویت برای جوانان تا روز نیمه شعبان خبر داد.

دکتر علیرضا احمدی؛ مدیر کمیته ارتباطات سیار جشنواره، و مدیر عامل شرکت چهار نسل امواج از ارسال 313 هزار اس ام اس به صورت هفتگی در روزهای جمعه با استفاده از اشعار حضرت امام خمینی (ره) در زمینه مهدویت تا روز نیمه شعبان خبر داد و گفت: جشنواره اس ام اسی شعر انتظار با هدف ترویج ادب انتظار با استفاده از زبان شعر و ابزار نوین فناوری اطلاعات و ارتباطات با مشارکت شرکت چهار نسل امواج؛ مجری خدمات ارزش افزوده تلفن همراه در سطح کشور، و شرکت تالیا؛ ارائه دهنده سیم کارت اعتباری برگزار می شود.

وی افزود: در این طرح، هر هفته برای تعداد زیادی از جوانان اس ام اس هایی حاوی بیتی از اشعار حضرت امام خمینی (ره)، پیرامون موضوع مهدویت ارسال می شود که لازم است دریافت کنندگان پیامک، با حرف آخر آن بیت، بیت دیگری را با موضوعاتی چون انتظار منجی، مهدویت، و فرهنگ انتظار به همان شماره ارسال کنند.

احمدی ادامه داد: از میان ارسال کنندگان ، هر هفته به ده نفر بر اساس قرعه کشی جوایز نفیسی تعلق خواهد گرفت که از آن جمله می توان به یک ربع سکه بهار آزادی برای نفر اول، و اختصاص سیم کارت اعتباری تالیا و اعتبار ارسال اس ام اس شرکت چهار نسل امواج برای نفرات بعدی اشاره کرد.

احمدی تصریح کرد: حتی افرادی که به آنها پیامک ارسال نشده است می توانند با ارسال بیتی مهدوی به شماره

48003000 در قرعه کشی این طرح شرکت کنند.

روابط عمومی موسسه تبیان