تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در لیگ برتر امسال رقیب جدی برای پرسپولیس نمی‌بینم و این تیم ماست كه یكه‌تاز...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قطبی: پرسپولیس رقیب جدی ندارد

قطبی: پرسپولیس رقیب جدی ندارد

سرمربی پرسپولیس گفت: در لیگ برتر رقیب جدی برای پرسپولیس نمی‌بینم و باز ما هستیم كه یكه‌تاز خواهیم شد.

به نقل از ایسنا، افشین قطبی كه بامداد چهارشنبه و پس از سفری كه برای انجام امور شخصی داشت، وارد تهران شد، با حضور در محل تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: تنها دلیل تاخیر من در بازگشت به تهران تهیه نکردن بلیت بود. شما می‌دانید كه روزهای شنبه و یكشنبه هیچ جای خالی در پروازهای اروپا به ایران وجود ندارد و برگشت به تهران را سخت می‌كرد. از این رو مجبور شدم به دبی بیایم و از آنجا به تهران بازگردم.

وی درباره دستیار برزیلی‌اش اظهار داشت: وی هم مربی بوده و هم با سمت مربی دروازه‌بان‌ها در تیم‌های مختلف كار كرده است اما، سمتش در تیم پرسپولیس به عنوان دستیار و مربی خواهد بود.

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت خلیلی ادامه داد: وی یكی از بهترین گلزن‌های ایران است و از دست دادنش به دلیل مصدومیتش بسیار هزینه‌بر است چرا كه این بازیکن گلزنی با هوش بالاست و به سختی بتوان بازیكنی را جایگزینش كرد.

قطبی: پرسپولیس رقیب جدی ندارد

وی افزود: تیم بزرگی چون پرسپولیس قطعا سعی می‌كند مهاجمین توانمندی را جایگزین این گلزن برجسته كند. ما سعی می‌كنیم همانند فصل گذشته راه‌های مختلفی را برای نفوذ به دروازه حریفان بررسی كنیم كه از این بابت می‌توان روش مختلفی را انتخاب و از بازیكنان جوان داخلی و یا مهاجمی كه احتمالا به جمع پرسپولیس اضافه شود، استفاده كرد.

قطبی همچنین درباره بكارگیری نیكبخت واحدی در تركیب تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: هنوز پست نهایی كه قرار است نیكبخت بازی كند، مشخص نشده و ما باید پس از تمرینات و انجام بازی‌های تداركاتی به نتیجه لازم درباره او برسیم.

وی همچنین در ارزیابی خود از رقبای لیگ برتری فصل آتی تاکید کرد: ما به رقبای دیگر هر چقدر كه جدی باشند، توجهی نداریم و تنها معتقدم یكه‌تاز مسابقات پرسپولیس خواهد بود.

قطبی در پایان درباره شرایط آماده‌سازی، اردو و بازی‌های تداركاتی پرسپولیس تا پیش از شروع مسابقات لیگ برتر گفت: تا پایان این هفته در دو روز پنج‌شنبه و جمعه با دو تیم از باشگاه‌های ایران دیدار دوستانه‌ای برگزار می‌كنیم و سپس به دبی خواهیم رفت و در اردویی چند روزه دو بازی تداركاتی هم با تیم‌های اماراتی خواهیم داشت.