تبیان، دستیار زندگی
عزالدین حیدری گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و تکمیل پروژه های عمرانی توسط دولت نهم ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جامعه ورزش منتظر تحولاتی بزرگ

جامعه ورزش منتظر تحولاتی بزرگ

عزالدین حیدری گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و تکمیل پروژه های عمرانی توسط دولت نهم و سازمان تربیت بدنی، جامعه ورزش باید منتظر تحولات بزرگ و مثبتی باشد.

به نقل از مهر، عزالدین حیدری ضمن بیان این مطلب افزود: بسیار خوشحالم که تغییر و تحول بزرگی در بخش ورزش با توجه به اعتبارات و ساخت تاسیسات مختلف ورزشی درچند مدت اخیر انجام شده است تا جایگاه و تاثیرگذاری ورزش درایران اسلامی نمایان شود.

وی خاطرنشان کرد: با نگاه ویژه دولت نهم و ریاست سازمان تربیت بدنی قرار است تا ابتدای سال آینده 5 هزار طرح دیگر در سراسر کشور افتتاح شود که این می تواند تحول عظیمی در رشد و شکوفایی ورزش قهرمانی به خصوص همگانی نوید بخش روزهای آفتابی برای ایران اسلامی باشد.

رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی ادامه داد: نگاه ویژه دولت نهم به ورزش و تلاش های سازمان تربیت بدنی که با افتتاح طرح های بزرگ ورزشی و برگزاری المپیاد ایرانیان همراه شده، جامعه ورزش باید منتظر تحولی بزرگ در این بخش باشد.

وی در مورد دیدار با علی آبادی گفت: مخاطب فدراسیون ورزشهای همگانی 70 میلیون ایرانی است که همین امر ما را بر آن داشت تا در نشستی با مهندس علی آبادی محورهای این فدراسیون برای آینده را مرور کنیم.

جامعه ورزش منتظر تحولاتی بزرگ

حیدری افزود: به همین دلیل سعی می کنیم با شعار ورزش همگانی برای هیچ کس مرز ندارد در 25 رشته تحت پوشش با تمام قوا به عموم مردم در ابعاد مختلف خدمت کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به مساعدت مسئولین هیئت ورزشهای همگانی سراسر استانها بری حضور پر قدرت در دومین المپیاد ایرانیان که به نظر من کشف استعدادهای درخشان است خودمان را در 4 رشته ورزشی آماده می کنیم تا از بهترین ها برای اردوهای مختلف دعوت کنیم.

رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی یادآور شد: همایش بزرگ ورزش کودکان مردادماه در سالن شهید افراسیابی با همکاری اداره کل تربیت بدنی برگزار می شود تا با نگاه ویژه به این رشته ورزشی برای کودکان شاهد پر کردن اوقات فراغت نوجوانان باشیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتبال دستی کشورمان با آمادگی کامل برای حضور در مسابقات جهانی آماده بود که متاسفانه عدم صدور روادید مانع از انجام این سفر شد.

حیدری در پایان با ابراز تشکر و قدردانی از خبرنگاران ، عکاسان و گزارشگران روزنامه ها ، خبرگزاری ها و صدا و سیما برای پوشش اخبار این فدراسیون گفت: برای همگانی کردن ورزش به حمایت تمام رسانه های گروهی نیاز داریم و دست یاری به سوی آنها دراز می کنیم تا ورزش همگانی در آینده ای نزدیک در سبد روزانه تمام خانواده های ایرانی قرا گیرد و هر ایرانی روزانه حداقل 10 دقیقه ورزش کند.