تبیان، دستیار زندگی
دم وینگو بگوویچ پس از عقد قرار داد با باشگاه الوصل امارات گفت: مسوولان باشگاه الوصل برای فوتبال ایران احترام زیادی قائل هستند و لذا من را در الویت قرار دادند. سرمربی سابق تیم فوتبال پیروزی در گفتگو با خبر گزاری دانشجویان ایر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

وینگو در امارات

دوباره به ایران باز می گردم

وینگو بگوویچ پس از عقد قرار داد با باشگاه الوصل امارات گفت: مسوولان باشگاه الوصل برای فوتبال ایران احترام زیادی قائل هستند و لذا من را در الویت قرار دادند.

سرمربی سابق تیم فوتبال پیروزی در گفتگو با خبر گزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تصریح كرد: باشگاه الوصل بازیكنان سرشناس بسیاری دارد و باشگاهی پیشرو در فوتبال است كه بسیار از پیوستن به این باشگاه خوشحال هستم.

وی اضافه كرد: من مشكلات فصل گذشته ی الوصل را به طور كامل می شناسم و آن را تجزیه و تحلیل كرده ام، برای موفقیت الوصل باید تمامی تلاش خود را به كار ببرم و می دانم كه كار دشواری را در پیش دارم.

بگوویچ درباره ی احساس خود مبنی بر ترك ایران پس از 5 سال مربیگری در كشورمان گفت: ایران كشور دوم من است و ترك آن پس از گذشت 5 سال بسیار دشوار است. در این مدت دوستان بسیار زیادی را در ایران پیدا كرده ام و لازم است تا از حمایت های افرادی چون مهندس عابدینی كه من را به فوتبال ایران معرفی كرد، فروزنده، رضاییان، باقریان و ... كه بدون حمایت های آنها هرگز شناخته نمی شدم تشكر كنم. در عین حال از تمامی هواداران پرسپولیس هم تشكر می كنم اما باز هم اذعان دارم كه بدشانسی دلیل اصلی ناكامی ما بود.

سرمربی سابق پیروزی خاطرنشان كرد: امیدوار هستم كه دوباره به ایران بازگردم زیرا مر بیگری حرفه ی من است و حضور چند ساله در ایران یك تجربه ی به یاد ماندنی است. در حال حاضر بسیاری از شاگردان من در تیم ملی فوتبال بزرگسالان و المپیك حضور دارند كه از این بابت بسیار خوشحال هستم. قلب من متعلق به ایران است و هرگز از آن چه كار بتوانم برای كشورم انجام دهم از انجام آن برای ایران دریغ نخواهم كرد.

بگوویچ در پایان اظهار داشت: روز یكشنبه برای ارایه ی برنامه ی خود به امارات خواهم رفت و پس از آن عازم كرواسی می شوم. دوازدهم جولای نیز مجدداً به امارات باز می گردم تا رسماً هدایت الوصل را در اختیار بگیرم.