تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال ابومسلم خراسان قبل از شروع رقابتهای هشتمین دوره لیگ برتر از سمتش برکنار شد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برکناری میثاقیان از ابومسلم

برکناری میثاقیان از ابومسلم

سرمربی تیم فوتبال ابومسلم خراسان قبل از شروع رقابتهای هشتمین دوره لیگ برتر از سمتش برکنار شد.

به نقل از مهر، در شرایطی که از هفته گذشته خبرهایی در مورد برکناری احتمالی اکبر میثاقیان منتشر شده بود، صبح امروز مدیرعامل باشگاه ابومسلم اکبر میثاقیان را از سمتش برکنار کرد.

در این مورد گفته می شود بندی در قرارداد میثاقیان وجود داشته که خواستار رعایت دقیق مسائل اخلاقی از سوی میثاقیان شده بود اما ظاهرا سرمربی ابومسلم به این بند عمل نکرده است.

گفته می شود پرویز مظلومی پس از مذاکراتی که با مسئولان ابومسلم داشته است بزودی به عنوان جانشین میثاقیان معرفی خواهد شد. مظلومی در حال حاضر سرمربی مس کرمان است.

بنی اسد: بی توجهی به دستورات دلیل برکناری میثاقیان بود

برکناری میثاقیان از ابومسلم

مدیر عامل باشگاه ابومسلم مشهد رعایت نکردن مسائل اخلاقی و بی توجهی به هشدارها را دلیل اصلی برکناری اکبر میثاقیان عنوان کرد.

غلامرضا بنی اسد در مورد دلیل برکناری میثاقیان با بیان اینکه مدیران این باشگاه از بداخلاقی ها و بی انضباطی ها چشم پوشی نمی کنند، در مورد انتخاب سرمربی آینده این تیم گفت: در حال مذاکره با سرمربی جدید هستیم و بزودی نام وی را اعلام می کنیم.

وی در مورد دلایل برکناری اکبر میثاقیان گفت: ما در صحبت هایی که با هم داشتیم بر مسائل اخلاقی و رعایت برخی رفتارها به توافق رسیده بودیم که متاسفانه با وجود بارها تذکر و هشدار این موارد از سوی سرمربی رعایت نشد و در نهایت منجر به قطع ارتباط کاری ما شد.

بنی اسد در پایان گفت: هواداران تیم ابومسلم مطمئن باشند که بزودی سرمربی تیم مشخص می شود تا ابومسلم حضور قدرتمندی در لیگ هشتم داشته و از اعتبار و جایگاه چهارمی فصل سال گذشته اش دفاع کند.