تبیان، دستیار زندگی
مدیر عامل باشگاه شن ساوه از شرکت این تیم در فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول فوتسال برزیل خبر داد....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شن سا در لیگ فوتسال برزیل

شن سا در لیگ فوتسال برزیل

مدیر عامل باشگاه شن ساوه از شرکت این تیم در فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول فوتسال برزیل خبر داد.

محمد مرتضوی نژاد، مدیرعامل باشگاه شن سا ساوه با اعلام این مطلب به خبرنگار مهرافزود : بدنبال بی مهری کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال و کنار گذاشتن تیم شن سا ازمسابقات لیگ برتر، تصمیم داریم به منظورایجاد انگیزه در بین بازیکنان تیم خود و سایر بازیکنان فوتسال کشور، درمسابقات فصل جاری لیگ فوتسال برزیل شرکت کنیم.

مرتضوی تصریح کرد: با کسب امتیاز حضور در لیگ فوتسال برزیل از سوی کنفدراسیون فوتبال این کشور با "نام شن سا ساوه ایران" و  به عنوان قهرمان ایران و آسیا در لیگ دسته اول فوتسال برزیل در ایالت "پارنا ایبا" شرکت کرده و امیدواریم بتوانیم با ارائه فوتسال ایرانی- برزیلی از اعتبار بین المللی فوتسال ایران در معتبرترین لیگ فوتسال جهان دفاع کنیم.

وی هدف از حضور در لیگ فوتسال برزیل را معرفی فوتسال ناب ایرانی و برزیلی تیم شن سا، ایجاد انگیزه درمیان بازیکنان فوتسال ایران وحفظ جایگاه جهانی فوتسال کشورمان عنوان کرد.

مدیرعامل باشگاه شن سا ساوه درخصوص لیگ فوتسال برزیل اظهار داشت: این مسابقات از یک ماه آینده با حضور12 تیم در ایالت "پارنا ایبا" آغازخواهد شد و در حال حاضر در تدارک برای فراهم آوردن مقدمات سفر به برزیل و جذب اسپانسر برای شرکت در این رقابت ها هستیم. براساس برآورد ما هزینه حضور در مسابقات لیگ برزیل به مراتب کمتر از شرکت در رقابت های لیگ برتر کشورمان است.

وی در پاسخ به این سئوال که حضور در لیگ فوتسال برزیل برای باشگاه شن سا هزینه زیادی در بر نخواهد داشت گفت : بخشی از هزینه های این حضور از طریق جذب اسپانسر تامین خواهد شد ضمن اینکه از پخش تلویزیونی مسابقات درآمد جداگانه ای به این باشگاه اختصاص خواهد یافت .

مرتضوی در پایان با بیان اینکه فوتسال باشگاهی ایران پتانسیل جهانی شدن را دارد، گفت: هرچند با برخی تنگ نظری و سنگ اندازی مسئولان کمیته فوتسال، از حضور در لیگ برتر فوتسال کشور محروم شدیم اما با حمایت مسئولان سازمان تربیت بدنی در صدد ایجاد امکانات لازم هستیم تا در آینده ای نزدیک ساوه را به قطب فوتسال جهان تبدیل کنیم.