تبیان، دستیار زندگی
مدافع فصل جاری تیم فوتبال مس کرمان بی‌احترامی و كم‌توجهی مسئولان باشگاه استقلال تهران را دلیل جدایی‌اش از....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

صادقی: مدیران مس دروغگو نیستند!

صادقی: مدیران مس دروغگو نیستند!

مدافع فصل جاری تیم فوتبال مس کرمان بی‌احترامی و كم‌توجهی مسئولان باشگاه استقلال تهران را دلیل جدایی‌اش از این تیم اعلام كرد.

امیرحسین صادقی كه پس از اختلاف نظر با باشگاه استقلال به تیم مس كرمان پیوست، در گفتگو با ایسنا، گفت: در ابتدا پس از آن ‌كه هیچ شخصی از باشگاه استقلال با من تماس نگرفت بر سر تمرینات استقلال حاضر شدم و با قلعه‌نویی صحبت كردم، تا اندازه‌ای نیز به توافق رسیدیم، به همین دلیل مدت یك هفته در تمرینات استقلال شركت كردم تا به عشق هواداران و سابقه هفت، هشت ساله‌ام در این تیم تمایلم را برای ماندن نشان دهم، با این حال چند بار مراجعه به دفتر مدیرعامل باشگاه برای دریافت مطالبات فصل گذشته و قرارداد جدید بی‌نتیجه بود، چرا كه صحبت‌هایی انجام می‌شد كه به هیچ‌عنوان با مطالبی كه در گذشته عنوان كرده بودم هماهنگ نبود كه بر سر همین موضوع ناراحتی پیش آمد.

وی افزود: پس از آنکه مسئولان باشگاه استقلال حرف خود را عوض كردند، من نیز خواستار تسریع در روشن شدن وضعیت مالی خود شدم و عنوان كردم كه دیگر مبلغ توافقی گذشته را نمی‌پذیرم. البته تفاوت مبلغ پیشنهادی من بیشتر از 10 میلیون تومان نبود، با این حال مشكل اصلی من طلب فصل گذشته‌ام بود كه مبلغ اعلام شده از سوی باشگاه استقلال با وعده‌های پیشین آنها هم‌خوانی نداشت.

مدافع فصل پیش تیم فوتبال استقلال خاطرنشان كرد: متاسفانه تناقض‌گویی در رفتار مسئولان دیده می‌شد، ضمن آنکه هیچگاه مدیرعامل یا مسئولی از طرف باشگاه استقلال با من تماس نگرفت و در این مدت به طور دایم واسطه‌ها و دوستان بعضی افراد با من مذاكره می‌كردند كه این موضوع شدیدا من را ناراحت كرد، به همین دلیل اعلام كردم تا زمانی كه مسئولان استقلال به صورت مستقیم با من صحبت نكنند، حاضر نیستم به حضور در این تیم فكر كنم. در نهایت یك روز پیش از آنکه به كرمان بروم و با مس صحبت كنم نظری جویباری با من تماس گرفت و از ایشان خواستم تا طلب فصل گذشته من را برای تسویه حساب پرداخت كنند كه باز هم سرپرست استقلال حرف‌های پیشین خود را تكرار كرد.

وی ادامه داد: در نهایت با مظلومی به توافق رسیدم، با این حال همچنان در كرمان منتظر تماس باشگاه استقلال بودم، اما زمانی كه دیدم به جای مسئولان استقلال دلال‌ها با من تماس می‌گیرند، تصمیم گرفتم كه با احترام از این تیم بروم.

صادقی: مدیران مس دروغگو نیستند!

مدافع جدید تیم مس تصریح کرد: بهتر است مسئولان استقلال به طور دایم به هواداران این تیم اعلام نكنند كه به خاطر پول از استقلال جدا شدم چرا كه قراردادم در باشگاه مس كرمان كاملا مشخص است و تفاوت پیشنهاد مس با استقلال تنها 10، 20 میلیون تومان بود. تنها دلیلی كه سبب شد استقلال را ترك كنم بی‌احترامی به سال‌ها زحمتم در این تیم بود.

وی افزود: تصور می‌كنم با حضور یوسف‌آبادی و پرویز مظلومی یك سال بسیار خوب در انتظار تیم مس كرمان باشد و می‌توانیم با این تیم موفق شویم.

بازیكن پیشین استقلال خاطرنشان كرد: زمانی كه با مس قرارداد امضا كردم نیز هیچ تماسی از طرف استقلال با من گرفته نشد. البته اطرافیان و واسطه‌ها همچنان به من زنگ می‌زدند و حتی عنوان می‌كردند كه كار بازگشتم به استقلال را درست می‌كنند، با این حال زمانی كه احساس كردم استقلال تمایلی به نگهداشتنم ندارد، تصمیم گرفتم جدا شوم و اكنون برای این تیم آرزوی موفقیت می‌كنم.

وی افزود: تا زمانی كه این آقایان در استقلال باشند به این تیم باز نمی‌گردم. تنها علاقه من به استقلال عشق به نام باشگاه و هواداران این تیم است. من یك هفته بدون هیچ قراردادی با این تیم تمرین كردم. هیچ بازیكنی چنین كاری نمی‌كند اما استقلالی‌ها قدر مرا ندانستند.

مدافع فصل پیش تیم مس كرمان درباره عملكرد استقلال در فصل نقل و انتقالات اضافه کرد: استقلال و پرسپولیس هر دو بازیكنانی را جذب كرده‌اند كه در تیم‌های خود نیازمند یكی دو بازیكن به عنوان ستون تیم هستند و اگر آن بازیكنان نباشند این نفرات نیز نمی‌توانند عملكرد خوبی داشته باشند. در هر صورت با توجه به این‌كه استقلال و پرسپولیس باید در سه جبهه بازی كنند، تصور نمی‌كنم كه بتوانند چندان موفق شوند.

وی ادامه داد: استقلال در خط دفاع بازیكن كم گرفته است اما با این حال امیدوارم هواداران كمك كنند تا این خور درخور نام استقلال نتیجه بگیرد و اگر قسمت شد روزی به این تیم باز می‌گردم.

صادقی در ادامه گفت: دو هفته است كه در كرمان زندگی می‌كنم و بیش از شش، هفت سال گذشته كه در استقلال بوده‌ام احساس آرامش می‌كنم. درواقع دو هفته است كه زندگی راحت را تجربه كرده‌ام، چرا كه مسئولان باشگاه مس افراد صادقی هستند و هیچ‌گاه دروغ نمی‌گویند. تصور می‌كنم مس كرمان می‌تواند جزء چهار تیم بالای جدول باشد. البته هدف اصلی ما كسب قهرمانی لیگ برتر است كه به هیچ‌عنوان تجربه‌ای دور از دسترس نیست.

مدافع تیم مس كرمان درباره دلالانی كه با او تماس می گرفتند نیز گفت: اگر سری به تمرینات استقلال بزنید تمامی آنها را كنار زمین می بینید.