تبیان، دستیار زندگی
پروین: دایی در پرسپولیس می‌ماند بازیكنان پرسپولیس با علی پروین در دفتر وی ملاقات كردند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این نشست كه با حضور بازیكنانی چون باقری، سلمانی، استیلی، امامی فر، كاظمیان، ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علی پروین به هواداران قول قهرمانی داد

پروین: دایی در پرسپولیس می‌ماند

بازیكنان پرسپولیس با علی پروین در دفتر وی ملاقات كردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این نشست كه با حضور بازیكنانی چون باقری، سلمانی، استیلی، امامی فر، كاظمیان، اسدی، جمشیدی، اصلانیان، كریمی، محمدی، خان محمدی، باهنر، شیری، محمدوند و برزگر انجام گرفت، مسایلی از قبیل مشكلات مالی و نحوه‌ی پرداخت بدهی بازیكنان مورد بررسی قرار گرفت.

علی پروین مدیر فنی پرسپولیس پس از پایان نشست با حضور در جمع خبرنگارانی به سوالات آنان پاسخ داد.

مدیر فنی پرسپولیس درباره‌ی عدم حضور برخی از بازیكنان در این جلسه گفت: سه تن از این بازیكنان در حال حاضر در تمرینات تیم ملی هستند و بازیكنانی مانند جباری، پیروانی، میناوند و انتظاری نیز مشكلاتی داشتند كه به همین دلیل نتوانستند در این جلسه حضور پیدا كنند.

علی پروین در ادامه با اشاره به این كه تعدادی از بازیكنان پرسپولیس از این تیم جدا می‌شوند و بازیكنان دیگری به جای آنان جذب خواهند شد، تصریح كرد: هیچ بازیكنی را اخراج نخواهم كرد و در صورتی كه به بازیكنی احتیاج نداشته باشیم به طور كامل با وی تصفیه حساب كرده و رضایت‌نامه‌اش را در اختیارش قرار خواهیم داد.

وی در مورد جلسه خود با بازیكنان نیز گفت:‌ بازیكنان در این جلسه مشكلات مالی و میزان بدهی باشگاه به خود را مطرح كردند و من فردا به اتفاق كاشانی به دیدار خطیب خواهیم رفت و این مسایل را با وی در میان خواهیم گذاشت.

پروین خاطرنشان كرد: احتمالا بدهی تمامی بازیكنان ظرف چند روز آینده پرداخت خواهد شد.

مدیرفنی پرسپولیس در زمینه جذب مربی جدید نیز اظهار داشت: از طریق مدیر برنامه‌های مهدوی كیا كه در آلمان كارهای ما را دنبال می‌كند با چند مربی آلمانی، فرانسوی و انگلیسی صحبت‌هایی كرده‌ایم كه البته كمی با آن‌ها مشكل مالی داریم.

پروین در مورد احتمال حضور پاگلزدورف گفت: وی انتخاب اول ما بود ولی وقتی فهمید كه ما او را می‌خواهیم مبلغ درخواستی خود را نسبت به میزان اولیه‌ای كه اعلام كرده بود، افزایش داد و در حال حاضر هم با یك مربی دیگر كه در گذشته مربی هرتابرلین بوده است، صحبت‌هایی را انجام داده‌ایم.

وی تاكید كرد: قصد داریم تا یك مربی باسابقه و پرونده‌دار را برای پرسپولیس جذب كنیم.

پروین در ادامه بر ماندن علی دایی در پرسپولیس تاكید كرد و افزود: از نظر مالی با وی توافق داریم و دایی هم از آن جا كه عاشق پرسپولیس است، قول همكاری داده است.

وی در مورد حضور نیكبخت و نوازی در پرسپولیس تصریح كرد: تا زمانی كه مشكلات مالی بازیكنان پرسپولیس را حل نكنیم، نظری در این زمینه نداریم.

مدیرفنی پرسپولیس در مورد جذب بازیكنان خارجی در پرسپولیس هم گفت: با چند بازیكن آلمانی مذاكره كردیم كه متاسفانه سن آن‌ها بالا بود، ولی در فكر آن هستیم كه در صورتی كه توانستیم بازیكنان خارجی را نیز به تركیب تیم اضافه كنیم.

پروین در مورد بازیكنان خارجی حاضر در پرسپولیس نیز اظهار داشت: ایلیچ اعلام كرده است كه از پرسپولیس جدا می‌شود و ترائوره را هم تاكنون پیدا نكرده‌ایم.

وی خاطرنشان كرد: تمرینات پرسپولیس تا 15 تیرماه تعطیل است و بازیكنان استراحت خواهند كرد و از 15 تیر با حضور مربی جدید تمرینات از سر گرفته خواهد شد.

وی در ادامه در مورد حضور خطیب در پرسپولیس، گفت: خطیب فردی باسابقه و كارآشنا است و در گذشته عملكرد موفقی داشته است و حضور وی برای پرسپولیس مفید خواهد بود.

پروین در پایان به كلیه‌ی طرفداران پرسپولیس قول قهرمانی داد.

در ادامه‌ی این نشست محمود خوردبین سرپرست پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار داشت: در سال جاری با حضور همان بازیكنان سال گذشته و به خصوص علی دایی مقام قهرمانی را كسب خواهیم كرد.

وی همچنین در مورد حضور بازیكنانی چون هاشمی نسب، انصاریان و فنایی در پرسپولیس گفت: وضعیت این بازیكنان تحت بررسی است و در صورت نیاز از آنان برای حضور در پرسپولیس دعوت به عمل خواهیم آورد.

كلانی پیشكسوت سابق پرسپولیس نیز در این نشست حضور داشت.