تبیان، دستیار زندگی
مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت:‌ در فوتبال ما تخلفات و پرونده‌هایی به دلیل منافع شخصی، افشا نمی‌شوند....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پشت پرده فوتبال فاش نمی‌شود!

پشت پرده فوتبال فاش نمی‌شود!

مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت:‌ در فوتبال ما تخلفات و پرونده‌هایی به دلیل منافع شخصی، افشا نمی‌شوند.

كاظم اولیایی در گفتگو با فارس درباره شرایط باشگاه پاس همدان و محرومیت 2 بازیكن و كسر 3 امتیاز از این تیم، اظهار داشت: برای شفاف شدن شرایط و مسایل پشت پرده، یك وقت از رئیس سازمان تربیت بدنی گرفته‌ام تا اتفاقات اخیر را به وی گزارش بدهم. حرف‌‌هایی دارم كه فقط باید رئیس سازمان به عنوان شخص ارشد ورزش قضاوت كند و امیدوارم این نشست این هفته برگزار شود.

وی درباره رای كمیته ضد دوپینگ عنوان كرد: با صدور رای، باید ابلاغیه رسمی به ما بدهند و ما را به این كمیته احضار كنند كه تا كنون چنین رفتاری نشده است. از یك مكمل قانونی استفاده كرده‌ایم؛ اما این مكمل در كتابچه كمیته ضد دوپینگ نبود. مطمئن باشید مسایل پشت فوتبال كه به این ورزش لطمه می‌زند را نزد رئیس سازمان افشا خواهم كرد.

مدیرعامل پاس همدان خاطر نشان ساخت: پرونده‌های دوپینگ از برخی باشگاه‌ها وجود دارد كه بیش از یك سال از عمر آنها می‌گذرد. علاوه بر مسئله دوپینگ، پرونده‌های بزرگ و تخلفات وخیم‌تر در فوتبال وجود دارد كه عده‌ای به دلیل منافع مادی، به این پرونده‌ها و تخلفات رسیدگی نمی‌كنند.

وی راجع به غیرقانونی بودن شرایط پاس برای جذب بازیكن سرباز، عنوان كرد:ا یك توافقنامه‌ با ناجا عقد كرده‌ایم كه طبق آن می‌توانیم سرباز جذب كنیم. زمان خاصی برای ما در این زمینه تعیین شده است. این توافق‌نامه در نیروهای مسلح موجود است و چنانچه لازم باشد، آن را به عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ ارائه خواهیم كرد.

اولیایی گفت: استفاده از سرباز در فصل جاری قانونی است. مدت توافقنامه ما 3 ساله است تا تیم‌های بزرگسالان و پایه به طور كامل به همدان منتقل شوند.