تبیان، دستیار زندگی
م را برابر علی اف پایمال كردند فیلم كشتی‌ام را به فدراسیون می‌دهم، تا در موردم قضاوت كند مجید خدایی گفت: به شامیل علی اف نباختم بلكه داوران حق من را در این كشتی پایمال كردند. كشتی‌گیر وزن 84 كیلوگرم كشورمان كه به همراه تیم نی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مجید خدایی:

داوران حقم را برابر علی اف پایمال كردند

فیلم كشتی‌ام را به فدراسیون می‌دهم، تا در موردم قضاوت كند

مجید خدایی گفت: به شامیل علی اف نباختم بلكه داوران حق من را در این كشتی پایمال كردند.

كشتی‌گیر وزن 84 كیلوگرم كشورمان كه به همراه تیم نیروی زمینی به جام لایپزیك اعزام شده است، در گفت‌وگو با خبرنگار كشتی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار داشت: به دلیل این كه تیم كشتی ما با یك تیم ناقص در آستانه‌ی قرار گرفتن در جمع سه تیم برتر بود، باز هم مافیای داوری كار دست ما داد و داوران حق من را در برابر شامیل علی اف ندادند.

وی افزود: با دوربین شخصی، كشتی‌ام برابر علی اف را فیلم‌برداری كرده‌ام تا فیلم مسابقه را مربیان تیم ملی و مسوولان فدراسیون تماشا كنند و سپس در مورد من قضاوت كنند.

خدایی تصریح كرد: به دلیل این كه مونیتور در كنار تشك وجود نداشت، حتی با دوربین خودم فیلم مسابقه را به داوران نشان دادم و نماینده فیلا معتقد بود كه امتیاز مال من است اما گفت چون دو داور رای داده‌اند، نمی‌توانم كاری بكنم.

نفر چهارم این رقابت‌ها در رابطه با كشتی آخر خود گفت: در كشتی نیمه نهایی برابر شامیل علی اف هر دو به شدت آسیب دیدیم كه آسیب دیدگی من از ناحیه‌ی دنده و مصدومیت علی اف از قسمت پا بود كه علی اف نتوانست در فینال كشتی بگیرد و پس از بازگشت از بیمارستان با عصا راه می‌رفت. من علیرغم این آسیب دیدگی در كشتی آخر شركت كردم كه در اواسط مسابقه پزشك مسابقه و مربیان به من اجازه ندادند تا كشتی را ادامه دهم.

خدایی با اشاره به كشتی‌های خوب سایر كشتی‌گیران ایرانی تصریح كرد: تمامی بچه‌ها هر چه در توان داشتند، بر روی تشك پیاده كردند و حتی حسین رضایی 3 امتیاز از سیسائوری كه قهرمان جهان است، پیش افتاد.

خدایی در پایان خاطرنشان كرد: حضور بیش از 20 قهرمان جهان، المپیك و آسیا در این مسابقات حاكی از سطح بالای جام لایپزیك است. اكثر مدعیان 84 كیلوگرم به جز نفرات اول و دوم جهان در این رقابت‌ها حضور داشتند كه محك بسیار خوبی برای من بود و پس از بازگشت به تهران پس از مشورت با پزشك و رفع مصدومیت، تمریناتم را ادامه می‌دهم.