تبیان، دستیار زندگی
به مناسبت میلاد مولود کعبه امیر مومنان علی (ع) و روز پدر همایش بزرگ فرهنگی سیاسی از سوی نیروی مقاومت بسیج و با همکاری شورای حوزه 261 صاحب الزمان (عج)- 262 مقاومت فرهنگی و اجتماعی و ناحیه 2 شهرداری منطقه 17 و موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان برگزار گردید..
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بهترین پدر دنیا در سال نوآوری و شکوفایی

همایش بزرگ فرهنگی و سیاسی

بهترین پدر دنیا در سال نوآوری و شکوفایی

به مناسبت میلاد مولود کعبه امیر مومنان علی (ع) و روز پدر همایش بزرگ فرهنگی سیاسی از سوی نیروی مقاومت بسیج و با همکاری شورای حوزه 261 صاحب الزمان (عج)- 262 مقاومت فرهنگی و اجتماعی و ناحیه 2 شهرداری منطقه 17 و موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان برگزار گردید.

بهترین پدر دنیا در سال نوآوری و شکوفایی      بهترین پدر دنیا در سال نوآوری و شکوفایی

در این همایش که با حضور تنی چند از مسئولین و فرماندهان نیروی مقاومت ( جانشین فرماندهی نیروی مقاومت و حجت الاسلام والمسلمین دکتر بزرگیان استاد حوزه و دانشگاه) برگزار شد. دکتر بزرگیان در این مراسم با شکوه ضمن تبریک به مناسبت ولادت امیر المومنین(ع) و روز پدر، جایگاه پدر را والا و شایسته توصیف کردند.

بهترین پدر دنیا در سال نوآوری و شکوفایی      بهترین پدر دنیا در سال نوآوری و شکوفایی

این در حالی بود که موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان نیز همچون سایر مراسم و جشنها در این همایش بزرگ فرهنگی شرکت کرد و تعدادی از محصولات خود را اعم از سی دی های همای رحمت و بروشور را به شرکت کنندگان اهدا کردند که مورد استقبال حاضرین در این همایش قرار گرفتند.

در ادامه به 14 نفر از شرکت کنندگان این همایش جوایزی اهدا کردند.

روابط عمومی موسسه تبیان