تبیان، دستیار زندگی
ان بر تعهدات خود با باشگاه استقلال پایبندیم روز یكشنبه برخی از اعضای هیات مدیره‌ی باشگاه پیروزی در نشستی با حجت الله خطیب آخرین تغییرات و اصلاحات را در ساختار اجرایی باشگاه پیروزی مورد بررسی قرار دادند و در نهایت تشكیلات مدی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كاشانی ساختار جدید پرسپولیس را تشریح كرد

همچنان بر تعهدات خود با باشگاه استقلال پایبندیم

روز یكشنبه برخی از اعضای هیات مدیره‌ی باشگاه پیروزی در نشستی با حجت الله خطیب آخرین تغییرات و اصلاحات را در ساختار اجرایی باشگاه پیروزی مورد بررسی قرار دادند و در نهایت تشكیلات مدیریتی این باشگاه تصویب شد.

جعفر كاشانی در گفتگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار داشت: ساختار مدیریتی جدید باشگاه پیروزی دارای سه گروه «شورای مشورتی»، «مدیر عامل» و «هیات مدیره» است كه سخنگو، قائم مقام، سازمان فوتبال و معاونت ورزشی زیر نظر شورای مشورتی و نظارت مدیر عامل عمل خواهند كرد.

وی افزود: معاونت ورزشی دارای زیرمجموعه های معاونت بین‌الملل، معاونت مالی و خدمات بازرگانی، كمیته‌ی آموزش، سازمان‌های ورزشی سایر رشته‌ها و معاونت حقوقی خواهد بود.

سخنگوی باشگاه پیروزی همچنین افزود: كمیته‌ی انضباطی باشگاه نیز زیرنظر مستقیم معاونت حقوقی عمل خواهد كرد

كاشانی تاكید كرد: هنوز تصمیم خاصی برای معرفی افراد هر كدام از حوزه‌های مشخص شده اتخاذ نشده است ولی قطعا با بررسی‌های بیشتر در آینده‌ای نزدیك افراد مورد نظر را برای پست‌های تعیین شده انتخاب خواهیم كرد.

رییس سازمان فوتبال باشگاه پیروزی همچنین با اشاره به جلسه‌ی عصر امروز بازیكنان تیم پیروزی با علی پروین گفت: در این نشست مدیر فنی در خصوص آخرین سیاست‌های كاری خود و برنامه‌های آینده‌ی تیم پیروزی صحبتهای را با بازیكنان داشت تا انشاالله بتوانیم آنچه را كه مد نظر كادر فنی است اجرایی كنیم.

سخنگوی باشگاه پیروزی از انجام مذاكرات برای جذب اسپانسر جدید باشگاه خبر داد:

وی افزود: مشكلات مالی باشگاه پرسپولیس بسیار سنگین است، در این راستا سازمان تربیت بدنی باید با احساس مسوولیت در قبال هزینه‌های باشگاه پیروزی ما را در به سامان رساندن این مهم یاری كند تا بتوانیم با كمترین دغدغه برنامه‌های مورد نظر را اجرایی كنیم.

كاشانی تاكید كرد: اگر مشكلات و موانع موجود باشگاه پرسپولیس حل نشود و سازمان تربیت بدنی نیز در قبال این مشكلات احساس مسوولیتی نداشته باشد، قطعا دوباره به مشكل بر خواهیم خورد. چرا كه معتقدیم با این شرایط هیچ مشكلی حل نخواهد شد

وی همچنین با اشاره به نشست صبح امروز خود با مهندس مهرعلیزاده اظهار داشت: سازمان تربیت بدنی نسبت به حل مشكلات باشگاه پیروزی قول‌های مساعدی داده است كه امیدواریم در عمل نیز شاهد تحقق آنها باشیم.

كاشانی در پایان با رد شایعات اخیر درباره‌ی جذب بازیكن از تیم استقلال تهران گفت: ما همچنان بر تفاهم‌نامه كتبی و اخلاقی باشگاه پیروزی با باشگاه استقلال پایبندیم و طبق توافقات قبلی بازیكنی بدون هماهنگی مسوولان دو باشگاه جذب نمی‌كنیم.