تبیان، دستیار زندگی
نایب رئیس فدراسیون فوتبال از حمایت فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) برای ساخت استادیوم 40 هزار نفری بانوان....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ساخت ورزشگاه فوتبال برای بانوان

ساخت ورزشگاه فوتبال برای بانوان

نایب رئیس فدراسیون فوتبال از حمایت فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) برای ساخت استادیوم 40 هزار نفری بانوان کشور خبر داد.

به نقل از مهر، فریده شجاعی در حاشیه مسابقات بانوان کشور که در رده های سنی نوجوانان و جوانان در بابل برگزار می شود در گفتگو با خبرنگاران بدون ذکر میزان حمایت مالی فیفا برای این ورزشگاه گفت: فیفا برای این پروژه که نوعی حمایت از کشورهای جهان در ابر فوتبالهای جهان است اعتبارات قابل توجهی را به فوتبال بانوان ایران اختصاص می دهد.

وی افزود: در همین راستا با کمک فیفا این فدراسیون نخستین استادیوم ورزشی فوتبال ویژه بانوان را که چندی پیش در تهران به مرحله اجرا رسانده بود در مرحله ادامه پروژه در کشورمان پیگیر است.

ساخت ورزشگاه فوتبال برای بانوان

نایب رئیس فدراسیون فوتبال به نظر مساعد علی آبادی رئیس سازمان تربیت بدنی در خصوص فراهم آوردن فضاها و سالنهای ورزشی ویژه بانوان اشاره و تصریح کرد: با نظر مساعد علی آبادی سالن و کمپ ویژه فوتسال بانوان در مجموعه ورزشی آزادی تهران ایجاد می شود.

وی اهمیت دادن فدراسیون فوتبال در سالهای اخیر به فوتبال بانوان در کشور را موجب رشد و ارتقاء بانوان در این رشته ورزشی خواند و گفت: هم اکنون زمینه های خوبی برای حضور بانوان علاقه مند برای پرداختن به ورزش فوتبال در کشور فراهم شده است.

شجاعی خاطر نشان کرد: برای حضور بیشتر در رقابتهای آسیایی و جهانی تیم های فوتبال بانوان در رده های سنی مختلف تشکیل می شوند.