تبیان، دستیار زندگی
رزش مدارس؛ بر طبق توافق فدراسیون‌های بدمینتون و مدارس مسابقات بدمینتون خردسالان و نوجوانان و المپیاد ورزشی دانش آموزان در رشته‌ی بدمینتون به صورت مشترك برگزار می‌شود. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این نشست كر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با توافق فدراسیون‌های بدمینتون و ورزش مدارس؛

بر طبق توافق فدراسیون‌های بدمینتون و مدارس مسابقات بدمینتون خردسالان و نوجوانان و المپیاد ورزشی دانش آموزان در رشته‌ی بدمینتون به صورت مشترك برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این نشست كرباسیان رییس فدراسیون بدمینتون با اشاره به فعالیت‌های انجام شده طی سال گذشته در این زمینه، گفت: سال گذشته مسابقات بدمینتون خردسالان با حضور 26 تیم از 25 استان و شهرستان كرج برگزار شد كه از كیفیت خوبی برخوردار بود.

وی گفت: فدراسیون تاكید دارد در سال جاری نیز این مسابقات با كیفیت بالایی برگزار شود، اما به دلیل تداخل میان این مسابقات با المپیاد دانش‌آموزی كه همه ساله از سوی فدراسیون ورزش مدارس برگزار می‌شود طی نشستی با عموزاده رییس فدراسیون ورزش مدارس پیشنهاد شد با حمایت و پشتیبانی فدراسیون بدمینتون مسابقات خردسالان همزمان و همراه با مسابقات المپیاد دانش‌آموزی برگزار شود.

در ادامه زاهدی رییس انجمن بدمینتون مدارس كشور نیز با مثبت توصیف كردن این تصمیم، افزود: كانون‌های بدمینتون استان‌ها می‌توانند به عنوان بازوی عملیاتی هیات‌های بدمینتون عمل كنند. در این راستا امكانات آموزش و پرورش در اختیار هیات‌های بدمینتون قرار می‌گیرد و اگر فدراسیون پشتیبانی فنی لازم را به عمل آورد زمینه گسترش بیش از پیش ورزش بدمینتون در استان‌ها فراهم خواهد شد.

در این جلسه همچنین مقرر شد كه مدارس بدمینتون در 27 استان كشور با همكاری هیات‌ها و انجمن‌های بدمینتون استان‌ها و شهرستان‌ها در تابستان سال جاری فعال شوند و پس از فصل تابستان با هماهنگی انجمن‌های بدمینتون این مدارس فعالیت خود را به صورت مستمر ادامه دهند.