تبیان، دستیار زندگی
تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی تمرینات خود را در کمپ ماربلا اسپانیا دنبال می کند که هنوز حریفان تدارکاتی .....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تیم ملی در جستجوی حریف تدارکاتی

تیم ملی در جستجوی حریف تدارکاتی

تیم ملی فوتبال ایران در حالی تمرینات خود را در کمپ ماربلا اسپانیا دنبال می کند که هنوز حریفان تدارکاتی تیم ملی مشخص نیستند و به نظر نمی رسد ملی پوشان ظرف روزهای آینده نیز دیدار تدارکاتی جدی در اسپانیا برگزار کنند.

به نقل از مهر، درحالیکه پیش از این مسئولان فدراسیون از برگزاری سه دیدار تدارکاتی مقابل تیم های اسپانیایی در کمپ ماربلا خبر داده بودند، با توجه به تاخیر احتمالی در شروع مسابقات لیگ این کشور و به طبع تاخیر در تمرینات پیش از شروع فصل این تیم ها، به نظر نمی رسد برگزاری دیدارهای تدارکاتی مقابل تیم های اسپانیایی برای تیم ملی محقق شود.

البته مسئولان فدراسیون اعلام کرده اند پس از لغو دو دیدار دوستانه‌ تیم ملی با باشگاه‌های ماربلا و مالاگا و انصراف چارلتون انگلیس، ملی ‌پوشان ایران عصر پنجشنبه در یك دیدار تداركاتی به مصاف تیم دسته برتری اسپانیا می روند.

در همین حال کادرفنی تمرینات تیم ملی بطور منظم در اردوی ماربلا پیگیری می شود و ملی پوشان بطور منتاوب روزانه دو تا سه جلسه به تمرینات بدنسازی و تاکتیکی می پردازند.

اگر در برگزاری بازی روز پنجشنبه تیم ملی هم مشکلی پیش آید، این تیم بدون بازی تدارکاتی اسپانیا را ترک می کند تا در مرحله دوم اردوی خارجی خود در شهر پراگ چک دو دیدار تدارکاتی جدی برگزار کنند.

در واقع برنامه اصلی دیدارهای تدارکاتی تیم ملی روی اردوی یک هفته ای اسپانیا متمرکز شده و تیم ملی با اردوی اسپانیا آماده برگزاری دیدارهای تدارکاتی در کشور چک می شود.

اینکه حریفان تیم ملی در کشور چک چه تیم هایی خواهند بود و آیا شرایط لازم برای ارزیابی آمادگی ملی پوشان را خواهند داشت یا نه بر ما پوشیده است ولی امید می رود تیم ملی حداقل در اردوی اروپایی خود چند دیدار تدارکاتی مناسب را مقابل حریفان متوسط اروپایی برگزار کند.